De monitor is uiteindelijk ook belangrijk maar ik had het meer over de poweramp zelf. Welke poweramp gebruik je momenteel? Ik zou zeker even het Fractal forum doorspitten of een vraag stellen of je huidige poweramp wel geschikt is voor de Axe-Fx. Volgens mij wil je zo min mogelijk kleuring hebben maar dat weten ze daar beter dan mij.
Qua clips kan je ze beluisteren op gitaar.net (in het "luister hier naar" sub-forum onder dezelfde gebruikersnaam).
http://www.gitaar.net/forum/index.ph...e=1#msg-385588
Axe-Edit heb ik al aan de praat maar ik doe het via een oude Audigy 2 kaart, werkt perfect! Krijg je een melding waarom het niet werkt of communiceert het gewoon niet met elkaar?
Ik vind het een geweldig ding. Met de GT-10 moest ik maanden tweaken om het geluid een beetje te kunnen krijgen wat ik zocht. Na een half jaar!! had ik 2 of 3 bruikbare patches... High gain lukte me erg slecht op de GT-10. Met de Axe kan je binnen no-time een bruikbare tone maken. Als je daar dan verder mee experimenteert heb je in een week of wat een geweldige patch die je heel vaak gaat gebruiken. Ik heb al een paar favo patches die ik heel veel gebruik (wel allemaal direct, nog niets live gedaan).

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers