Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 307 van 1797 EersteEerste ... 2072572973053063073083093173574078071307 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.061 t/m 3.070 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

"Dit model mag niet meer geproduceerd worden omdat hij te veel ook in geluid op een Gibson Les Paul leek."

Laatst gewijzigd door dodeboboeror; 8 september 2009 om 11:30

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Yep, fake advertenties, met foto's van echte exemplaren
    Advertenties zijn inmiddels verwijderd.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Advertenties zijn inmiddels verwijderd.
    Heb ze daarnet een mailtje gestuurd met de vraag om ze te verwijderen en heb wat reclame gemaakt voor deze site (als ze me niet zouden geloven). Ze laten er geen gras over groeien

Senior Member

Standaard

Even iets algemeens over dit topic, ik vind dat we een beetje moeten uitkijken met beweren dat advertenties fake zijn. Bij sommige gitaren is het overduidelijk, maar ik heb ook al meerdere malen gezien dat (vrij nieuwe) leden beweren dat een gitaar fake is naar aanleiding van posts in dit topic (bijvoorbeeld de bekende 'knoppen zitten niet op 1 lijn'). Aangezien er behoorlijk wat mensen zijn die dit topic lezen kan dat een advertentie ten onrechte behoorlijk schaden.

Dus, als je het niet 10000% zeker weet, vraag dan of het een echte of nepperd is ipv loze beweringen te gaan doen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    "Dit model mag niet meer geproduceerd worden omdat hij te veel ook in geluid op een Gibson Les Paul leek."

Of dat de reden is weet ik niet, maar Gibson heeft er wel voor gezorgd dat ze niet meer geproduceerd mogen worden!

Dus ja: het is een pre-lawsuit gitaar!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    Even iets algemeens over dit topic, ik vind dat we een beetje moeten uitkijken met beweren dat advertenties fake zijn. Bij sommige gitaren is het overduidelijk, maar ik heb ook al meerdere malen gezien dat (vrij nieuwe) leden beweren dat een gitaar fake is naar aanleiding van posts in dit topic (bijvoorbeeld de bekende 'knoppen zitten niet op 1 lijn'). Aangezien er behoorlijk wat mensen zijn die dit topic lezen kan dat een advertentie ten onrechte behoorlijk schaden.

Dus, als je het niet 10000% zeker weet, vraag dan of het een echte of nepperd is ipv loze beweringen te gaan doen.
    Iemand die weet wat ie verkoopt laat toch zeker foto's met details en serienummers zien. Als de prijs ver onder een echte of ver boven een nepper zit dan mag je wel twijfelen aan de echtheid.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Iemand die weet wat ie verkoopt laat toch zeker foto's met details en serienummers zien. Als de prijs ver onder een echte of ver boven een nepper zit dan mag je wel twijfelen aan de echtheid.
    En het heet niet voor niets het "twijfel over een advertentie" topic
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht

Ben ik wel mee eens , al een paar maal gezien dat er iemand een oplichter werd genoemd ,terwijl het geen nep was.
    Je mag best twijfel hebben en dat kun je hier prima posten.

98% wat word aangeboden is ok , maar als je dit topic volgt krijg je de indruk wel eens dat 98% nep is.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    98% wat word aangeboden is ok , maar als je dit topic volgt krijg je de indruk wel eens dat 98% nep is.
    Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Er verschijnen per dag 100-den advertenties waarvan er misschien 1 of 2 hier voorbij komen als "mogelijk nep", en in 99% van de gevallen blijkt het dan ook zo te zijn!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Dat ligt dan toch echt aan jezelf. Er verschijnen per dag 100-den advertenties waarvan er misschien 1 of 2 hier voorbij komen als "mogelijk nep", en in 99% van de gevallen blijkt het dan ook zo te zijn!
    Ik zeg ook dat je "de indruk" krijgt, niet dat het zo is.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten