Met al die nep-epiphones begint een echte intussen ook een slechte investering te worden... iedereen gaat er straks al bij voorbaat vanuit dat ie nep is, dus mocht je hem ooit kwijt willen, dan raak je 'n aan de straatstenen niet kwijt!
Met al die nep-epiphones begint een echte intussen ook een slechte investering te worden... iedereen gaat er straks al bij voorbaat vanuit dat ie nep is, dus mocht je hem ooit kwijt willen, dan raak je 'n aan de straatstenen niet kwijt!
Turn it up • Bring the noise
en ze krijgen nog goede biedingen ook, voor die neppers, ik heb een echte for sale en krijg enkel onzinbiedingen, misschien moet ik er ook een lulverhaalbijzetten![]()
Ja, het lijkt erop dat hetzelfde gaat gebeuren als met A-merken in de supermarkt. Daar worden de eigen- of B-merken ondertussen zo goed dat het enige verschil met een A-merk tegenwoordig de prijs is en de reclame die je ervan probeert te overtuigen dat het A-merk beter is.
Nou weet ik niet of die neppers net zo goed zijn als de echte Epiphones, maar als je ze niet van elkaar kan onderscheiden kan je je afvragen waarom je dan niet meteen maar een nepper zou kopen bij de Chinezen. Dus niet van zo'n MP handelaar die er grof aan verdient maar direct van de bron, zonder Epi logo en voor €200.
fietsi veni vidi
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
Hij bied regelmatig zeer fraaie gitaren aan , bijzondere Fenders, Galama's, Rikkers .
Als je geen kennis van zaken hebt zou je iemand haast afraden om nog een tweedehands Fender, Gibson of Epiphone te kopen. Gewoon lekkah Blade of Godin kopen, is de kans dat je genaaid wordt tenminste klein.![]()
Vroeger was de toekomst beter.
Favorieten/bladwijzers