Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 305 van 1797 EersteEerste ... 2052552953033043053063073153554058051305 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.041 t/m 3.050 van 17961
    Senior Member

Standaard

Met al die nep-epiphones begint een echte intussen ook een slechte investering te worden... iedereen gaat er straks al bij voorbaat vanuit dat ie nep is, dus mocht je hem ooit kwijt willen, dan raak je 'n aan de straatstenen niet kwijt!
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

en ze krijgen nog goede biedingen ook, voor die neppers, ik heb een echte for sale en krijg enkel onzinbiedingen, misschien moet ik er ook een lulverhaalbijzetten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Met al die nep-epiphones begint een echte intussen ook een slechte investering te worden... iedereen gaat er straks al bij voorbaat vanuit dat ie nep is, dus mocht je hem ooit kwijt willen, dan raak je 'n aan de straatstenen niet kwijt!
    Ja, het lijkt erop dat hetzelfde gaat gebeuren als met A-merken in de supermarkt. Daar worden de eigen- of B-merken ondertussen zo goed dat het enige verschil met een A-merk tegenwoordig de prijs is en de reclame die je ervan probeert te overtuigen dat het A-merk beter is.

Nou weet ik niet of die neppers net zo goed zijn als de echte Epiphones, maar als je ze niet van elkaar kan onderscheiden kan je je afvragen waarom je dan niet meteen maar een nepper zou kopen bij de Chinezen. Dus niet van zo'n MP handelaar die er grof aan verdient maar direct van de bron, zonder Epi logo en voor €200.
    fietsi veni vidi

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bekijk bericht
    Verder kan je er een snoer insteken om hem aan de radio of pickup aan te sluiten denk ik. Zoveel verstand hebben wij er ook niet van.
    Tuurlijk!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik heb wel eens een gitaar van hem gekocht, aardige oude baas die prima op de hoogte is van het een en ander, heeft soms bijzondere dingen.

Mensen sturen zoveel onzin mailtjes, daar word je af en toe behoorlijk melig van. De echte kenners lezen daar toch wel door heen.
    De advertentie is nu ook veranderd. Er staat nu een andere gitaar te koop onder die link. Ik weet nu ook wie die man is. Deze man spreek ik wekelijks (komt altijd even langs in de winkel waar ik werk) en is prima op de hoogte. Hij is ook absoluut betrouwbaar!
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Senior Member

Standaard

Hij bied regelmatig zeer fraaie gitaren aan , bijzondere Fenders, Galama's, Rikkers .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    en ze krijgen nog goede biedingen ook, voor die neppers, ik heb een echte for sale en krijg enkel onzinbiedingen, misschien moet ik er ook een lulverhaalbijzetten
    bv "Made by carefully selected Chinese death row inmates" ?
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Als je geen kennis van zaken hebt zou je iemand haast afraden om nog een tweedehands Fender, Gibson of Epiphone te kopen. Gewoon lekkah Blade of Godin kopen, is de kans dat je genaaid wordt tenminste klein.
    Vroeger was de toekomst beter.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Als je geen kennis van zaken hebt zou je iemand haast afraden om nog een tweedehands Fender, Gibson of Epiphone te kopen. Gewoon lekkah Blade of Godin kopen, is de kans dat je genaaid wordt tenminste klein.
    Da's helaas alleen maar een kwestie van tijd... Alles wat populair is en geld opbrengt zal de komende jaren gekopiëerd (gaan) worden. Of het nou gitaren zijn of bv medicijnen...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Da's helaas alleen maar een kwestie van tijd... Alles wat populair is en geld opbrengt zal de komende jaren gekopiëerd (gaan) worden. Of het nou gitaren zijn of bv medicijnen...
    ze maken tegenwoordig ook ferrari's na in china......

inclusief china's kwaliteit!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten