Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 302 van 1797 EersteEerste ... 2022522923003013023033043123524028021302 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.011 t/m 3.020 van 17961
    Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Ja ok. Ik hou je niet tegen om deze nepper te kopen waarvan jouw beleving is dat ie echt is. Maar dit exemplaar kan je nieuw scoren voor nog geen 200 euro.
    Dat zegt helemaal niemand, maar als het je beter uitkomt dan doe toch alsof we dat wel zeggen.

Senior Member

Standaard

Maarre, is het nu zo dat deze gitaar een nepper is om de enige reden dat het schroefje van de slagplaat minder in de buurt van het midden zit dan bij de echte?
    Dan vind ik dat de vervalsers erg goed hun best hebben gedaan.
    Laatst gewijzigd door wiegersma; 5 september 2009 om 20:13
    wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat ie nep is, ik heb van die zelfde gast namelijk een Epiphone LP Cherryburst aantal jaar terug gekocht. Ook nieuw, in de doos blabla. Ik vroeg hem hoe hij er aan kwam voor die prijzen en een vriend ofzo van hem werk bij de importeur ofzo?
    ik zeg dikke lul drie bier verhaal, jij sjouwt als werknemer echt niet ongestraft nieuwe Epi's naar buiten en ze dan aanbieden voor 30% minder, als ze echt zijn zijn ze gejat.

Als ik naar trussrodcover Epi-vignet op de headstocken inlay op de headstock kijk krijg ik ook ernstig mijn twijfels.

Senior Member

Standaard

Haha nee heb je gelijk aan Geert maar het was ook niet zo dat die vriend zomaar Epiphone's achter over drukte maar hij kon ze voor minder in kopen (inkoop prijs ofzo). Het exacte verhaal weet ik neit meer want inmiddels is dat 3/4 jaar geleden al.
    Zo straks al m'n Epiphones eens bij elkaar gemikt en gekeken naar de verschillen. Ik zag wel dat er onderling verschil zit in de logo's op de headstock van het merklogo. Verder kloppen de lijnen wel van de volume en tone pots en ook verder kon ik geen verschillen zien eigelijk.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiegersma Bekijk bericht
    Maarre, is het nu zo dat deze gitaar een nepper is om de enige reden dat het schroefje van de slagplaat minder in de buurt van het midden zit dan bij de echte?
    Dan vind ik dat de vervalser erg goed hun best hebben gedaan.
    Nee, dat niet alleen.
    Het boekvormpatroon aan de headstok is minder diep gegolfd, de tuners staan in één lijn i.p.v. met de ronding van de rand mee, Ephiphone staat te laag en met de poot van de h in het midden, het diamandlogo staat ook te laag.

Senior Member

Standaard

Nee, dat niet alleen.
    Het boekvormpatroon aan de headstok is minder diep gegolfd, de tuners staan in één lijn i.p.v. met de ronding van de rand mee, Ephiphone staat te laag en met de poot van de h in het midden, het diamandlogo staat ook te laag.
    mee-eens, ik twijfel ook erg over de headstock en geloof maar niet dat je als medewerker te kust en te keur steeds bij je baas (de importeur) nieuwe Epi's tegen inkoopsprijs kan meenemen, daar zal wel een restrictie op staan staan denk ik

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/276930251

Wel goede Epi, maar niet zo goed als een Gibby

Standaard

Maar goed, een EPI is ook weer een nep Gibson. Dus kan je beter gelijk naar een nep Gibson kijken.

Senior Member

Standaard

Nee, dat niet alleen.
    Bij de volgende zending uit China is dat waarschijnlijk ook wel aangepast?
    fietsi veni vidi

Standaard

hey,

hier weer een nep epiphone http://link.marktplaats.nl/277243123

het is toch om ziek van te worden die nep dingen:S

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten