Simpel boardje voor mijn midimate en de mesa switch als backup.
Het plankje schuift in twee profielen en rust op de bodem van het achterdeksel van mijn rack. Verder zit er een handvat op en twee kabelhaken om de midikabel op te rollen.
![]()
Simpel boardje voor mijn midimate en de mesa switch als backup.
Het plankje schuift in twee profielen en rust op de bodem van het achterdeksel van mijn rack. Verder zit er een handvat op en twee kabelhaken om de midikabel op te rollen.
![]()
MIDI................ Iew!
ZIet er strak uit! Welke MESA hangt er aan je schakelpedaaltje?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Netjes hoor! goed bedacht!
----
// City Of Life //
Haha, MIDI is natuurlijk een vies woord in dit topic! Maar ik heb gelukkig geen problemen met voedingen etc op mijn board, de midimate krijgt phantom power via de kabel, en de mesa heeft niks nodig.
Er hangt een mark III aan het pedaal, maar die wordt normaliter dus via MIDI geschakeld, samen met de effecten.
Ik vind die kabelhaken wel een erg handige toevoeging moet ik zeggen. Nog nooit eerder gezien, maar het brengt mij meteen weer op ideeën.
Iemand trouwens tips hoe je het aantal snoeren van / naar je pedalboard kan beperken? Ik hoor wel eens over multikabels. Maar als ik dan even ga denken, dan moeten de kabel op mijn board toch niet allemaal naar dezelfde plek....1 stuks naar voorzijde amp, 3 stuks naar achterzijde (2x jack, 1x din) en dan heb ik ook nog 220 voor mijn Flatliner...
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
Je zou eens een offerte kunnen aanvragen bij http://www.uwkabelopmaat.nl
Heb daar laatst een kabel laten maken, 3 x 5,5 meter Jack-jack + 1 midi kabel. En de kosten vielen echt nog mee!
----
// City Of Life //
Die kabelhaken kun je in allerlei maten bij de bouwmarkt halen, ik heb ze alleen even zwart gespoten, anders valt dat zo op op een verder zwarte plank.
Ik bedacht me dat mijn oude 5150 dat had voor het netsnoer en vond dat altijd erg handig.
Edit: de pedalen zitten vast met 3m dual-lock, goed spul!
Laatst gewijzigd door interessander; 30 augustus 2009 om 13:09
Zo me Pedaltrain 2 binnen! en weer een Crunchbox gekocht! Over een aantal dagen komt nog een pedaaltje binnen om dat gat op te vullen.
- EHX Holy Grail
- Boss DD-3
- Arion SCH-z
- Empress Tap Tremelo
- HA Ocd + Sho
- Mi Audio Crunchbox
- Korg DT-10
- Rmc Wah
- Voodoo Labs Pedalpower 2
Laatst gewijzigd door JeroenSchaaf; 31 augustus 2009 om 18:55
----
// City Of Life //
Ziet er goed uit JOene. Ben benieuwd hoe het klinkt over je nieuwe setup.
Thanks Daniël!
klinkt best wel goed!Maar ik wacht nog op 1 pedaaltje!
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers