Voor hoeveel heb je hem nu uiteindelijk gekregen? Tegen mij werd vaste prijs verteld maar ik had het idee dat er nog wel het e.e.a. af had gekunt.
Voor hoeveel heb je hem nu uiteindelijk gekregen? Tegen mij werd vaste prijs verteld maar ik had het idee dat er nog wel het e.e.a. af had gekunt.
Ik las hier ergens 100,- euro?
Das geen gekke prijs!
----
// City Of Life //
tja ik heb hem meegenomen voor E 100,00.
De hals oogt echt goed, heb ik nog wel naar gekeken en de frets zijn wel helemaal nieuw en volgens de verkoper hadden ze bij Voxhumana gezegd dat de gitaar op de lak na verder helemaal in orde was, hij deed hem weg vanwege tijdgebrek en had nog meer gitaren te koop staan om ruimte te krijgen.
Mooie gitaar, ben ook wel jaloers. Ik zou hem helemaal kaal maken en alpine white spuiten. Hij heeft er al de goede kleur hardware voor.
succes!
gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster
Damn, wat een deal zeg...hier wil ik mijn schuurpapiertje ook wel op los laten!
de achterkant weer keurig zwart maken, de top donkerpaarse dye geven![]()
Toooooooooooooooone!!!
Ik ga vanavond de resterende hardware erop zetten en snaren erop zetten en dan eens kijken wat die doet wellicht kijken hoe de hals reageert, goed plan?![]()
Tja bij Voxhumana weten ze wel wat ze doen neem ik aan.
De oude eigenaar had gevraagd enkel de reparaties enkel uit te voeren indien het zin had, dus ik mag ervan uitgaan dat het oke is.
het kleine stickertje op de voorzijde van de gitaar zou dat erop geplakt zijn als zijnde reparatienummer of zo?
Favorieten/bladwijzers