Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 100

Standaard

He Niels: Valvetech VAC topje anders? 22 watt, te gebruiken als eenkanaals, maar ook dual channel. Galm aan boord en FX loop. 2e hands kom je ze tussen 550 en 650 tegen.
    Clean tot je oren bloeden, erg mooi. 2* 6v6, wel veel laag, moet met je cab matchen.

Standaard

Waarom niet gewoon zeulen met je studiocage?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht
    He Niels: Valvetech VAC topje anders? 22 watt, te gebruiken als eenkanaals, maar ook dual channel. Galm aan boord en FX loop. 2e hands kom je ze tussen 550 en 650 tegen.
    Clean tot je oren bloeden, erg mooi. 2* 6v6, wel veel laag, moet met je cab matchen.
    Bedankt, leuke tip!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Waarom niet gewoon zeulen met je studiocage?
    Topic lezen: Ik wil ook een backup hebben en ik wil juist niet zeulen. Zo min mogelijk zeulen, ik moet vaak al met de fiets + gitaar + pedalboard naar 't oppikpunt, en dan ook nog eens met amp? Nee dank je.

Standaard

Die amp gaat zo in je eastpak, pedalboard om je schouder en gitaar op de rug, eitje toch! En backup is niet nodig, de StudioCage doet het gewoon!

Senior Member

Standaard

Of een bakfiets kopen, hehe.
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Senior Member

Standaard

Lionheart, prachtige versterker, eventjes kijken hoe die het beste voor jou werkt, maar van het lijstje wat je postte (Egnater, Vox, Laney) zou de keuze voor mij niet moeilijk zijn....Lionheart all the way, zeker wanneer je met pedaaltjes gaat werken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Lionheart, prachtige versterker, eventjes kijken hoe die het beste voor jou werkt, maar van het lijstje wat je postte (Egnater, Vox, Laney) zou de keuze voor mij niet moeilijk zijn....Lionheart all the way, zeker wanneer je met pedaaltjes gaat werken.
    ALS je deze amp gaat testen, doe het dan op HARD volume. Ik vond er toen niets meer aan.....
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard amp

Geheel en al voldoend aan jouw eisen: Marshall 2061X. Perfecte amp, maar kost wel wat... Ik ben er zeer tevreden over.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluesbreaker Bekijk bericht

Als je mij ff de link kan geven naar een valvetech voor dat geld dan graag!

Standaard

Stond er laatst 1 op MP, top versie van de VAC. Voor iets meer mag je mij m'n werkloze gereviseerde VAC combo ontfutselen met flightcase.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten