Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 112
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Geert... daar heb je mooi mee gescoord!
    En jezelf een beste bult werk op de hals gehaald...
    'k Had 'm ook zien staan op MP maar het was mij teveel werk.
    Als ik zoveel tijd in het klussen stop komt er van het spelen niets meer.
    Maar aan jou is het wel toevertrouwd geloof ik!
    Succes!
    thanx, ja ik weet het, het is een hoop werk, maat het is toch al weer een 18 jaar oude Les Paul en ach ik moet wel aan het klussen blijven, in de stoel zitten is ook niets aan

Standaard

wat een ontzettend gafe les paul! jammer dat ik hem niet gespot heb blackouts erin, nieuwe hardware en scheuren maar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

dat die niet in 2e hands tip topic terecht is gekomen verbaasde mij een beetje, toen ik hem belde heb ik even gekeken of die gespot was, maar niet dus
    heeft volgens mij zeker een paar uur op MP gestaan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    wat een ontzettend gafe les paul! jammer dat ik hem niet gespot heb blackouts erin, nieuwe hardware en scheuren maar!
    Jij snapt het nog niet helemaal volgens mij.
    Als de gitaar al zo weinig lak heeft, en Geert denkt erover na om alle lak eraf te halen, waardoor de gitaar zeer open gaat klinken, dan is het toch zonde om daar van die hete scheurijzers in te knallen die alles dichtsmeren?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Jij snapt het nog niet helemaal volgens mij.
    Als de gitaar al zo weinig lak heeft, en Geert denkt erover na om alle lak eraf te halen, waardoor de gitaar zeer open gaat klinken, dan is het toch zonde om daar van die hete scheurijzers in te knallen die alles dichtsmeren?
    volgens mij snap jij het niet heb je blackouts al eens geprobeerd?

absoluut niet dichtgesmeerd, juist nu de gitaar een ruig uiterlijk heeft ziet het er gaaf uit. bovendien, blackouts zijn niet als EMG's, ze hebben de dynamiek van een passieve humbucker. kijk bijv. naar de les paul studio faded van macwilliams. retegaaf!

Senior Member

Standaard

nee ik houd de originele pups erin lijken mij pafjes (correct me if i'm wrong)
    Gitaar wordt geen scheurijzer, want schredden en hakken doe ik met de Gibson M3.
    Dit is een lekkere rock bak

Standaard

volgens mij zijn het de standaard gibson 490r 498t zoals in alle les paul studio's

Standaard

Eerlijk gezegd niet geprobeerd, maar:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seymour Duncan site
    application:
    9-volt active humbucker for aggressive playing styles. Recommended for old school metal, garage, punk, thrash, drop tunings, and other heavy rock styles.
    Dit klinkt mij niet echt als de ideale 'open-sound' pup.
    Ik zou liever gaan voor een low-output humbucker, die goed gebalanceerd is. En dan lekker clean/bluesy geluid uit de gitaar trekken.

Maar, da's mijn mening.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    volgens mij zijn het de standaard gibson 490r 498t zoals in alle les paul studio's
    ah oke, ze werken wel, ik heb net effe de gitaar ingeplugd en de pups en de pots leven

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd niet geprobeerd, maar:

Dit klinkt mij niet echt als de ideale 'open-sound' pup.
    Ik zou liever gaan voor een low-output humbucker, die goed gebalanceerd is. En dan lekker clean/bluesy geluid uit de gitaar trekken.

Maar, da's mijn mening.
    ze zijn veelzijdiger dan dat ze worden aangeprezen ik speel er regelmatig blues, pop en (lichte) rock muziek mee. klinkt echt lekker hoor!

maargoed, ik begon erover omdat ik zei wat ik ermee zou doen als ik hem gespot zou hebben.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten