Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 10 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 98

Standaard Ibanez JEM7V, chinese replica

Heeft iemand hier ervaring met de Ibanez JEM7V, maar dan wel de goedkope Chinese knock-offs? Ze zijn in bosjes te vinden op internet en op bazaar of china. Voor nog geen 200 euro lijkt het me wel een geinige aanvulling op mijn collectie. Gewoon grappig uitziend prulgitaartje. Maar speelt het ook een beetje? Heeft iemand hier toevallig zo'n ding?

If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

Senior Member

Standaard

Ow, 200 euro? Erg leuk, ziet er zelfs zeer goed uit. Al is t alleen al om op te hangen.

Oh, je vraag? Nee, geen ervaring mee sorry

Standaard

Haha
    (Toch nog iemand enthousiast gemaakt zo op de late avond)
    If you can't get great sounds out of this guitar you need to get yourself guitar lessons.

Standaard

Ik heb er ervaring mee. Ze spelen opzich prima (HELEMAAL voor 200 dollar). Onderdelen zijn niet van een enorm hoge kwaliteit en de afwerking is bij sommige heel erg goed, en bij anderen weer erbarmelijk laag. Desalniettemin zou ik er gewoon een kopen als ik jou was . Voor 200 dollar kun je geen problemen krijgen. Bij welke webshop wil je hem bestellen?

Btw, de elementen zou ik wel meteen veranderen, en de pots.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Ik heb er ervaring mee. Ze spelen opzich prima (HELEMAAL voor 200 dollar). Onderdelen zijn niet van een enorm hoge kwaliteit en de afwerking is bij sommige heel erg goed, en bij anderen weer erbarmelijk laag. Desalniettemin zou ik er gewoon een kopen als ik jou was . Voor 200 dollar kun je geen problemen krijgen. Bij welke webshop wil je hem bestellen?

Waar haal jij toch al die rare imitatie meuk vandaan? Eerst al een neppe Gibson Supreme, nu ook al ervaring met zo'n JEM rip-off.

Senior Member

Standaard

Trouwens ik maak me wel enorme zorgen over die tremolo. Voor die prijs moet dat wel prut zijn en er half uit liggen ofzo. Ik wil alleen maar zeggen dat als mensen al klagen over de tremolo op gitaren van 500 à 600 euro, wat moet dit dan wel niet voor armzalige tremolo zijn. Misschien kan ie wel nieteens heen en weer en zit het pookje er voor de sier, dat lijkt mij de meest logische verklaring.
    Als hij zo slecht is als ik vermoed: altijd leuk om op te hangen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht

Ik heb nog niet echt een idee waar ik hemn eventueel zou willen bestellen. Liefst ergens in Europa (allerliefst NL) en anders moet het in China. De enige website die ik ken is die van Bazaar of China. Waar heb jij hem besteld? Ik ben wel benieuwd wat wel en niet veilig is.

Standaard

Er staat er nu eentje op MP, 220 euro en onderhandelen is mogelijk zegt ie.

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

De tremolo zal inderdaad wel van het type 'vastzetten en niet meer aankomen' zijn.

Tja, wat mag je verwachten voor 200 Euro? Qua looks gaat het er in ieder geval steeds meer op lijken: hoewel hardware en zo natuurlijk nog steeds niet klopt, worden ze wel steeds in het uitzagen van de body en slagplaat.

Als het een beetje te bespelen is, is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zou voor 200 euro wel betere bestedingen weten (leuk nieuw stompboxje of zo?), maar als je zoiets aan je muur wil, is het altijd nog goedkopere dan een echte

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten