Hier min 2 strats. De eerste is een squier japan e serie uit '86. De tweede is een squier affinity uit 2000.
Edit: HMM... beetje grote foto's
Hier min 2 strats. De eerste is een squier japan e serie uit '86. De tweede is een squier affinity uit 2000.
Edit: HMM... beetje grote foto's
Holy cow ! Da's een grote ... dat maakt het kijken wat lastiger... Die Japanner ziet er wel behoorlijk lekker uit !
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
zou je ze niet wat kleiner kunne maken?
Aha,,,,,,,,
Sorrie voor de late reactie...
Maar ik dacht al. Ik vind het zelf zo'n heerlijk effect effe aan de tremolo trekken. Dacht..... Waarom gebruikt bijna niemand dat ding. (misschien met de levensduur van je brug te maken. Ik heb zelf ook een mex met brug tegen de body want ik dacht dat er dan meer sustain zou zijn ( en ook een beetje omdat ik de hendel er zwaar scheef op geschroefd had waardoor het schroefdraat dol is). Maar achteraf bleek dat ik gewoon een betere gitaar moest kopen........
Mijn Squier met Peavey hals heeft weer een verandering ondergaan: Ik heb 'm ge-Kahler'ed.
Die Kahler heb ik voor 25 piekjes van de week bij Robberts in Hilverdorp gekocht, nog bedankt Robbert dat je me zo matste.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
deze is ook bij zelfbouw te zien maar misschien kijkt niet iedereen daar. en ik vind 'm zelf zo mooi dat ik 'm jullie niet wil ontzien
dit is een zelfknutsel projectje. ( eigenlijk een zelf-in-elkaar-schroef-projectje, allemaal losse onderdelen )
de pics:
groeten Pasqual.
by the way Wouter, je bent wel into de kahler trems de laatste tijd, niet? leuke strat, die squivey of peaver(?).
Cool ding die Estpas! ziet er goed uit![]()
----
// City Of Life //
bedankt,
Ge(i)le kleur hé?
groeten Pasqual.
Ja! zoek zelf ook al een tijdje een witte strat met maple halsje!
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers