@quicksilver:
of wat dacht je gewoon van dit???
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1
@quicksilver:
of wat dacht je gewoon van dit???
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1
Rustig, denk aan je hart Geert!
En hij zegt zolangzamerhand precies wat het is? Je hebt toch wel indruk gemaakt.![]()
Heeft tremolo van vóór 2006 productiemodellen. Die is gemaakt van slechter metaalUiteindelijk word die vervangen, maar zal het er wel eerst mee moeten doen!!
En ik vind het jammer dat er dan weer mee geknutseld is, ik wil de extra controls niet en waar moet ik in godsnaam een zwarte nieuwe slagplaat weghalen voor een rr3?
Word me uiteindelijk te gek, liever €50,- meer voor een betere tremolo, nieuw, en geen gezooi met de controls, en de kleur van de trem en slagplaat.
Weet ik wel, maar moet je die biedingen zien, gvd is gewoon een Squier hals, ben benieuwd waar de rest uit bestaat, durf bijna een Squier in mijn reet te drukken dat die body ook niet Fender is en die brug? ik twijfel, vlgs mij geen USA
bah bah bah ik kan er echt niet tegen als iemand de boel zo loopt te belazeren, moest het even kwijt
Ja, maar voor 50 euro meer heb ik een gloednieuwe! En deze is van voor 2006! De tremolo werd toen van slechter metaal gemaakt (nogmaals), nu van beter metaal!
Edit: en ja, ik ben gewoon een zeikerd en betweter, ik vind die extra splitters foeilelijk en ik wil ze niet![]()
Ik zie een extra schakelaartje, en een ontbrekende tone knop.
Nogmaals, zwarte hardware>chromen hardware en hij heeft het bouwjaar niet mee.
En de slagplaat wil ik zwart hebben, en waar ik in godsnaam originele replacement daarvoor kan vinden..
Hij heeft het ook over een tremolo die is geblokkeerd omdat hij anders snel ontstemd. Dat is een teken van nogal wat wear op die tremolo want het zijn prima tremolos, beste gelicenseerde die ik bespeeld heb, maar ook de nieuwe versie gaat naar verloop van tijd minder. Je kent mijn speelstijl nu zonbeetje wel, dus ik neem aan dat de tremolo die niet omhoog kan gewoon geen optie is, ookal kun je hem makkelijk deblokkeren (tenzij die gast heeft zitten lijmen?)
Laatst gewijzigd door Quicksilver; 19 augustus 2009 om 01:03
Laatst gewijzigd door guitarkid; 19 augustus 2009 om 08:05
Favorieten/bladwijzers