Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 49 van 70 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 t/m 490 van 691

Discussie: John frusciante

Senior Member

Standaard

Ik vond de peppers een prima band en ik zie ook wel de charme van JF maar dat gedweep van die fans de hele tijd.. die hele JF gaat me daardoor langzaam aan tegenstaan.. en de Peppers, na de sexbloodsugerdinges ben ik afgehaakt zo blijkt wegens saai en voorspelbaar

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    de peppers mogen van mij wegblijven
    jij van mij ook uit dit topic...

pfff

lekker zinnige opmerking!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik vond de peppers een prima band en ik zie ook wel de charme van JF maar dat gedweep van die fans de hele tijd.. die hele JF gaat me daardoor langzaam aan tegenstaan.. en de Peppers, na de sexbloodsugerdinges ben ik afgehaakt zo blijkt wegens saai en voorspelbaar
    Vind toch Californication ook wel zeer geslaagd hoor. Erg gave plaat! Goede opvolger van Bssm en goede comeback plaat.

Wil ze gewoon nog graag een x live zien en wat nieuws van ze horen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    jij van mij ook uit dit topic...

pfff

lekker zinnige opmerking!
    Doe toch normaal. Ik zeg wat ik wil, het gaat hier om John ipv van de Red hot chili peppers.

Ik heb liever dat John eens wat tijd voor zichzelf neemt en de kans krijgt om eens goed te touren en de peppers achter zich laat.
    Laatst gewijzigd door soup; 14 augustus 2009 om 19:02
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Doe toch normaal. Ik zeg wat ik wil, het gaat hier om John ipv van de Red hot chili peppers.

Ik heb liever dat John eens wat tijd voor zichzelf neemt en de kans krijgt om eens goed te touren en de peppers achter zich laat.
    John Frusciante is onlosmakelijk verbonden met de peppers. Zonder de peppers was hij waarschijnlijk niet zo bekend geworden en had hij ook niet zoveel goede nummers kunnen schrijven. Andersom net zo. Hij is nu twee jaar aan het rond touren met een bandje en heeft een nieuwe cd gemaakt, maar verder hoor je niks van hem. Geen filmpjes, nummers of wat dan ook.

Als ik dan vraag of iemand nog iets van de man heeft gehoord of van de peppers heeft gehoord vind ik het gewoon erg raar dat jij met de opmerking komt:
    "Van mij mogen de peppers weg blijven."
    Dat je dat vind is prima, maar ik bump een topic met een vraag en als jij met zoiets komt vind ik dat raar gedrag. Had het op z'n minst gelijk onderbouwd ofzo...

Senior Member

Standaard

Chad Smith heeft bekend gemaakt dat de Peppers in oktober weer aan de slag gaan.

En van wie hoor je verder niks? Frusciante heeft een album uitgebracht, minstens één ander album geproduceerd en hij werkt samen met Venetian Snares.

Senior Member

Standaard

kijk dat is beter nieuws

Album wist ik en heb ik, maar laatste wat ik van hem had gehoord is dat hij samen met josh en een duitse gast aan het optreden was. Maar dit klinkt al beter!

Senior Member

Standaard

kijk dat is beter nieuws

Album wist ik en heb ik, maar laatste wat ik van hem had gehoord is dat hij samen met josh en een duitse gast aan het optreden was. Maar dit klinkt al beter!
    Josh Klinghoffer en Michael Rother? Da's 2004 man!

Senior Member

Standaard

nee toch? Heb toen een filmpje gezien nadat ze bekend maaktedat ze een break ging houden. John had daarna een enorme baard. Zo lang heeft hij hem bij de rhcp toch niet gehad...

Maar goed. Sindsdien ben ik dus niet meer op de hoogte.

Senior Member

Standaard

nee toch? Heb toen een filmpje gezien nadat ze bekend maaktedat ze een break ging houden. John had daarna een enorme baard. Zo lang heeft hij hem bij de rhcp toch niet gehad...

Maar goed. Sindsdien ben ik dus niet meer op de hoogte.
    Ok. Voorzover ik weet, heeft hij na RHCP een paar optredens gedaan met een of andere hiphopartiest en één optreden met Klinghoffer, Flea en Stelle Mozgawa, als hoofdact bij Warpaint, waarbij ze onder andere Aphex Twin coverden.

Die Duitser kan volgens mij alleen Michael Rother zijn, en daarmee heeft-ie in 2004. Kan dus best zijn dat je dat filmpje hebt gezien nadat ze de hiatus bekend maakten, maar dat was dan niet recent.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten