Wanneer is switch dan gebeurd, naar pre-factory en post-factory?
Wanneer is switch dan gebeurd, naar pre-factory en post-factory?
it's better to burn out than to fade away
Don't shoot me... maar ik dacht medio 1995.
Dit heb ik van een Amerikaans forum:.... 'Originally posted by chops22
...if so, is any CE 24 that was made in 1995 or before considered "pre-factory", or is there a way to tell by looking at the serial number or something?....'
http://acapella.harmony-central.com/.../t-941528.html
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Wauw!!! Heel nice! Wat is dit voor een model/kleur/hout? Dit is echt een heel mooie gitaar.
Edit: Foto van de eerste pagina. was ff in de war
Misschien heb ik het al eens gevraagd maar is birds inlay nu noodzakelijk bij een PRS?
Ik associeer het daar onmiddelijk mee en vind 'dots' te gewoon ogen, ze maken de gitaar niet af wat de birds wel doen.![]()
it's better to burn out than to fade away
whanna trade? PRS custom 42 voor mijn Kijkshop Phoenix starter gitaar?
eerlijke deal toch?
vind je 42 frets niet wat veel? lijkt me niet erg praktisch![]()
epi G400 met SD jazz/JB zebra
gepimpte Squier affinity Strat
S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
Marshall S80
Hoppa....mijn PRS-en in actie!
Even ter info: PRS Singlecut (de 'oude' versie..pre-lawsuit blablabla) en PRS Custom 22 (met birds).
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
Die blauwe...euh Mccarthy is ook echt mooi....
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
Als je die blauwe van pag. 1 (BLOK182) of pag. 42 (post van RobertoL) bedoelt, da's geen McCarty maar een CE22 (en wel 1 van de eerste jaren). Is te zien aan de esdoorn hals (geschroefd i.p.v. een gelijmde mahonie hals van een McCarty). Verder is de body van McCarty iets dikker (maar da's vrij moeilijk te zien op de meeste foto's) en heeft ie zelden een tremelo (en meestal Kluson type stemmechanieken, geen locking tuners zoals een Custom of CE hebben).
Nergens Brazilian PRS'jes te bespeuren? Iemand die weet wat de voordelen zijn van een volle Brazilian rosewood neck ten opzichte van een mahonie?
Favorieten/bladwijzers