Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 822 van 1214 EersteEerste ... 322722772812820821822823824832872922 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.211 t/m 8.220 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbierodeo Bekijk bericht

Bijna eng zo'n strak boardje.
    Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Oké, oké. Hier komt dan eindelijk de mijne! Ik heb een lange tijd geen koffertje gehad en gewoon alle pedalen op de grond gelegd. Een koffer is dus echt wel veel makkelijker. Het is nog meer dan een WIP, er moet nog ontzettend veel aan gebeuren, maar hier is het begin al:

Een koffertje bij de Gamma gehaald (30€, als ik me niet vergis):

Een plankje erin met klitteband erop en dit is het resultaat:

Keten: Franken Fuzz Face -> Tubescreamer (die al af is, maar er nog niet inzit) -> Big Muff Pi (die gaat nog in dat crèmekleurige doosje komen) -> BSIABII (Brown Sound In A Box, een stevige distortion) -> Neutron (Mutron III-clone, waar de knoppenconfiguratie nog van zal veranderen) -> EHX Holy Grail.

Daartussen moet ik nog een gemodde Crybaby proppen en misschien nog een compressor. Het is veel minder netjes dan de professionele plankjes hier, maar het volstaat voor mij. De pootjes mogen nog net wat hoger komen, da's makkelijker voor de wah. En als dat af is, een bordje voor de bas!
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Goeindag
    Ik zal het even uitleggen. Dit is een echt thuis board Deze blijft ook thuis. Op één plek.
    Heb ook een klein board met een paar basis effecten, en die gaat mee.
    Ik ben echt en pedaaltjes gek. Ik zit altijd marktplaats een beetje af te sneuvelen naar goede effecten,
    als ik een mooie zie, koop ik hem, en mocht hij naar een paar maanden vervelen. Dan komt hij weer te koop.
    Maar er blijft er ook wel eens één hangen die nooit meer weg gaat. En daardoor is mijn vorige pedalboard iets te klein geworden.
    en met deze indeling kan ik snel een pedaaltje verwisselen zonder dat ik het helle board moet verbouwen.

@ Chiel… Ik ben eigelijk niet zo van de Rack en loopers , heb liever een los pedaaltje.
    @ Toneblo… Nogmaals dit is een thuis board
    @ Wicked Willy… Hier onder staat een plaatje wat er tot nu toe erop komt.
    @ Joene… Er komen allemaal losse pedaaltjes op, geen loopers .

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Oke dan! gave pedalen! Alleen mis ik nog een wah?

Of gebruik je die Emma daarvoor?
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

@ Joene... Ik gebruik de Emma discumbobulator voor mijn wah. Erg mooi pedaal. en doet wat ij moet doen. ( Voor mij Dan )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M O P Bekijk bericht
    Ben bezig met een nieuw floorboard;

Mesa/Boogie Express 5:50 + Pedalswitch >>> Boss TU2 >>> Boss Digital Delay 7 >>> EHX Micro POG >>>
    Boss Fender '59 Bassman >>> EHX Big Muff Phi >>> EHX Holystain >>> Fulltone Clyde Deluxe Wah >>> Gitaar.

Gevoed door een T-Rex Fuel tank en kabel+pluggen worden toch maar George L's.

Foto's:

Het geheel moet nog zwart gemaakt worden. Ook moet ik nog nadenken over een manier van vastmaken, ik vind klittenband nooit ideaal, iemand suggesties? Er moet nog een schuin stuk gemaakt worden voor m'n wah, ik kan op één of andere manier niks met een wah die plat op de grond staat. Ook wil ik nog iets onder het bord maken, zodat het een centimeter van de grond afstaat, mochten er dronken grapjassen zijn in de kroeg.

Leuk board! Wat vind je een nadeel van klitteband? Als je dat verteld kan iemand anders misschien makkelijker een oplossing bedenken voor jouw situatie.

Dat scharnier zou ik aan de binnenkant van het deksel maken, dat maakt hem net wat strakker en blijft er minder snel iets achter haken...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri K Bekijk bericht
    Goeindag
    Ik zal het even uitleggen. Dit is een echt thuis board Deze blijft ook thuis. Op één plek.
    Heb ook een klein board met een paar basis effecten, en die gaat mee.
    Ik ben echt en pedaaltjes gek. Ik zit altijd marktplaats een beetje af te sneuvelen naar goede effecten,
    als ik een mooie zie, koop ik hem, en mocht hij naar een paar maanden vervelen. Dan komt hij weer te koop.
    Maar er blijft er ook wel eens één hangen die nooit meer weg gaat. En daardoor is mijn vorige pedalboard iets te klein geworden.
    en met deze indeling kan ik snel een pedaaltje verwisselen zonder dat ik het helle board moet verbouwen.

Woow ziet er veel belovend uit! Mooi groot en voor thuis natuurlijk geweldig! Toffe pedalen ook.
    Even een vraagje, waarmee ga je eigelijk de boel mee van stroom voorzien? Daar ben ik wel erg benieuwd na.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Woow ziet er veel belovend uit! Mooi groot en voor thuis natuurlijk geweldig! Toffe pedalen ook.
    Even een vraagje, waarmee ga je eigelijk de boel mee van stroom voorzien? Daar ben ik wel erg benieuwd na.
    Op het plaatje staat een T-Rex Fueltank, dus dat zal 'em wel zijn dan .

Standaard

Mijn boardje, zeer tevreden mee

Senior Member

Standaard

@ robert-gitarist & iWishmaster... Het is geen T-Rex Fueltank. Het is een Shiny Custom made Power Supply.
    Hij staat wel op het eerste plaatje. die donker rode.
    16 x 9 volt 160mA per uitgang.
    4 x 12 volt 500mA per uitgag.
    2 x 18 volt 500mA per uitgang.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten