Oké, oké. Hier komt dan eindelijk de mijne! Ik heb een lange tijd geen koffertje gehad en gewoon alle pedalen op de grond gelegd. Een koffer is dus echt wel veel makkelijker. Het is nog meer dan een WIP, er moet nog ontzettend veel aan gebeuren, maar hier is het begin al:
Een koffertje bij de Gamma gehaald (30€, als ik me niet vergis):
Een plankje erin met klitteband erop en dit is het resultaat:
Keten: Franken Fuzz Face -> Tubescreamer (die al af is, maar er nog niet inzit) -> Big Muff Pi (die gaat nog in dat crèmekleurige doosje komen) -> BSIABII (Brown Sound In A Box, een stevige distortion) -> Neutron (Mutron III-clone, waar de knoppenconfiguratie nog van zal veranderen) -> EHX Holy Grail.
Daartussen moet ik nog een gemodde Crybaby proppen en misschien nog een compressor. Het is veel minder netjes dan de professionele plankjes hier, maar het volstaat voor mij. De pootjes mogen nog net wat hoger komen, da's makkelijker voor de wah. En als dat af is, een bordje voor de bas!
I was here and you wasn't.
Now you is here and I isn't.
Goeindag
Ik zal het even uitleggen. Dit is een echt thuis board Deze blijft ook thuis. Op één plek.
Heb ook een klein board met een paar basis effecten, en die gaat mee.
Ik ben echt en pedaaltjes gek. Ik zit altijd marktplaats een beetje af te sneuvelen naar goede effecten,
als ik een mooie zie, koop ik hem, en mocht hij naar een paar maanden vervelen. Dan komt hij weer te koop.
Maar er blijft er ook wel eens één hangen die nooit meer weg gaat. En daardoor is mijn vorige pedalboard iets te klein geworden.
en met deze indeling kan ik snel een pedaaltje verwisselen zonder dat ik het helle board moet verbouwen.
@ Chiel… Ik ben eigelijk niet zo van de Rack en loopers , heb liever een los pedaaltje.
@ Toneblo… Nogmaals dit is een thuis board
@ Wicked Willy… Hier onder staat een plaatje wat er tot nu toe erop komt.
@ Joene… Er komen allemaal losse pedaaltjes op, geen loopers .
![]()
Oke dan! gave pedalen! Alleen mis ik nog een wah?
Of gebruik je die Emma daarvoor?
----
// City Of Life //
@ Joene... Ik gebruik de Emma discumbobulator voor mijn wah. Erg mooi pedaal. en doet wat ij moet doen. ( Voor mij Dan )
Leuk board! Wat vind je een nadeel van klitteband? Als je dat verteld kan iemand anders misschien makkelijker een oplossing bedenken voor jouw situatie.
Dat scharnier zou ik aan de binnenkant van het deksel maken, dat maakt hem net wat strakker en blijft er minder snel iets achter haken...
Mijn boardje, zeer tevreden mee
![]()
@ robert-gitarist & iWishmaster... Het is geen T-Rex Fueltank. Het is een Shiny Custom made Power Supply.
Hij staat wel op het eerste plaatje. die donker rode.
16 x 9 volt 160mA per uitgang.
4 x 12 volt 500mA per uitgag.
2 x 18 volt 500mA per uitgang.
Favorieten/bladwijzers