Dat lijkt me een geval van twee gitaren in één van een Aria Pro II neck op een Les Paul body ...het ziet er wat raar uit om eerlijk te zijn...
Dat lijkt me een geval van twee gitaren in één van een Aria Pro II neck op een Les Paul body ...het ziet er wat raar uit om eerlijk te zijn...
ik zal nog eens iemand een tip geven voor een paar lousy tientjes![]()
hmm misschien wel wat voor mij, ga altijd naar Zoutelande op vakantie en dat ligt er maar een paar kilometer vandaan![]()
okee, dan nog maar een zeeuwse tip: egmond bas
Twee gitaren van het merk HK (ken ik niet)
Als ik de advertentie goed begrijp beide gitaren voor €185,-
Een namaak-SG en een namaak-tele.
De SG ben ik niet zo weg van, maar ************* wat ziet die tele er mooi uit! Alleen op de 4e fret ziet het hout er een beetje slecht uit?
http://link.marktplaats.nl/263764345
Ojah, hij wil ze het liefst nog ruilen voor stripboeken.. rare snuiter.. Maargoed die telecaster!
Rotterdam btw.. 't is dat ik mijn alexi-200 nog niet heb maar anders had ik het nog 100% zeker gedaan ook! Ik moet toch nog een telecaster en een rijk man ben ik niet. Die sg is ook leuk, maar die ziet er vreemd uit. Heeft het ff niet en die gloss finish op een sg vind ik ook niets...
Die kerel heeft er zon 20 per keer opstaan allemaal HX allemaal het liefst voor Stripboeken.
Zal die dingen wel voor bijna niet krijgen en heeft vast wel een handeltje in stripboeken hebben ofzo.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Direct een hele lijst
Die squiert is wel een leuk starters setje.
----
// City Of Life //
Favorieten/bladwijzers