Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 64 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 637

Discussie: Custom pedaaltjes

Moderator

Music

Het trok nu toch wel mijn interesse dus ik heb een aardige speurtoch gehouden op Youtube naar demo's. Opvallend was de grote spreiding in sound. Sommige veel mer wet dan dry, soms totaal andersom, af en toe dacht ik dat iemand alleen een tremolo aan had staan, de golfkarakteristiek verschilde heel sterk onderling en uiteindelijk was er maar één waarvan ik dacht: kijk, da's een vibe en een goeie ook nog. Darna nog eens geluisterd naar bijv. Sweet sound clips en tja....die had het toch verdomd goed voor elkaar. Wat me wel duidelijk maakte dat een vibe inderdaad geen makkelijke klus moet zijn.
    Anyway, sorry voor de gedeeltelijke off topic, maar ik vond het wel interessant. Tijd voor nieuwe zelfbouw plaatjes??
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

excuses voor de ontzettende n00b vraag, maar hoe maken jullie die fonts / graphics zo strak? Met de hand of zeefdrukken?

Senior Member

Standaard

verven + Waterslide decals + lak
    BACKSTAGE is coming trough
    Te KOOP: ROLAND CUBE 60
    Het Grote MattellicA en J-sus Rulez Pedaalbouw Topic!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Het trok nu toch wel mijn interesse dus ik heb een aardige speurtoch gehouden op Youtube naar demo's. Opvallend was de grote spreiding in sound. Sommige veel mer wet dan dry, soms totaal andersom, af en toe dacht ik dat iemand alleen een tremolo aan had staan, de golfkarakteristiek verschilde heel sterk onderling en uiteindelijk was er maar één waarvan ik dacht: kijk, da's een vibe en een goeie ook nog. Darna nog eens geluisterd naar bijv. Sweet sound clips en tja....die had het toch verdomd goed voor elkaar. Wat me wel duidelijk maakte dat een vibe inderdaad geen makkelijke klus moet zijn.
    Anyway, sorry voor de gedeeltelijke off topic, maar ik vond het wel interessant. Tijd voor nieuwe zelfbouw plaatjes??
    Vibes zijn idd niet zomaar beginners projectjes. En zoals al vermeld maakt de LDR + lamp combo heel veel uit. Die bestel ik dan ook apart in Amerika, en ik neem de beste kwaliteit die ik kon vinden; 'boutique vibe clone LDRs' ipv de gewone 'vibe clone LDRs' (er is dan zo'n hermetische afsluiting van de LDR zoals bij de originele). Die dry en wet die je vermeldt, die kan je bij mijn vibes zelf een beetje aanpassen. Dat is een van de mods die ik bedoelde in een vorige post.

Wat betreft die plaatjes, ik mag al niet meer van Bert K. Ik zal mijn kopers dan maar moeten dwingen

@yhcmarc: wat Jsus zei, en voeg daar nog een berg geduld aan toe. Want het is echt vallen en opstaan en regelmatig opnieuw beginnen om een goeie strakke afwerking te krijgen. Mijn volgende pedaal is er een waar ik al 4 keer aan opnieuw begonnen ben omdat het toch niet goed genoeg was.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Wat betreft die plaatjes, ik mag al niet meer van Bert K. .
    Dat is niet mijn persoonlijke hobby, maar gewoon volgens de forumregels.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Weet ik wel. Ik post dan wel enkel pedalen voor persoonlijk gebruik. Daar komen er toch nog enkele bij binnenkort
    Wat ik verkoop zal je niet in mijn eigen posts zien.
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009

Moderator

Music

Ah, maar dan toch even berts naam door het slijk halen? Jij als pedalenbouwer zou toch beter moeten weten

Senior Member

Standaard

Grapjas Binnenkort verwacht ik wel een review van jouw hand over Rick's vibe

Moderator

Music

Reviews schrijf ik alleen als ik het uitgebreid getest of in bezit heb gehad én als ik onder de indruk ben dus dat merk je dan vanzelf wel!

Senior Member

Standaard

Tonepad/commonsound Tremelus Lune tremelo. Simpel gehouden op verzoek 'opdrachtgever'.

Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten