Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 158 van 252 EersteEerste ... 58108148156157158159160168208 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.571 t/m 1.580 van 2514

Standaard

Ik heb ook altijd bepaalde eigenschappen aan bepaalde type buizen toegedicht en er zit ook zeker een waarheid in maar ik heb gemerkt dat ik buizen die ik nooit mooi vindt klinken bij bepaalde amps gewoon goed vondt klinken...

jaren lang had ik voorkeur voor 6l6 maar bij mn roadster vond iki de el34's beter klinken. Ook de vht 2502 die ik nu heb is gewoon super met el34...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Waarom doe je in godsnaam je CAE weg?

Standaard

Hoi.

probleempjes met mn auto

Ik wil een nieuwe auto. ik heb nog een klein gat in mn budget. Daar staan de preamp, de akoestische gitaar en de custom te koop. Als 1 van de 3 weg is is ht gat gedicht...
    Hte liefst houdt ik m maar ik kan tijdelijk best zonder...

Senior Member

Standaard

Aah, da's altijd zuuuur..

Maar ik zou de Gibson veel minder missen dan een Cae hoor.
    SUCCES!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Dat ligt aan je smaak. EL84's klinken ronder en warmer, maar 6L6's schijnen strakker te zijn. Ik heb nog geen 1 op 1 vergelijking gemaakt dus ik kan niet echt oordelen. Ik zou het graag eens doen want ik denk dat 6L6 toch meer mijn ding zijn. Maar de amp klinkt wel érg fijn moet ik zeggen, dus voorlopig blijft ie.
    Denk ook dat 6L6 meer bij jou past... weet wel zeker.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Aah, da's altijd zuuuur..

Maar ik zou de Gibson veel minder missen dan een Cae hoor.
    SUCCES!!
    Tja. Beide zijn fijne dingen en "one of a kind" moet ik zeggen. Maar de auto is natuurlijk datgene waarmee ik beide moet vervoeren. We zullen ien welke van de 3 het is. Er zijn genoeg reacties dus heb ik niet te klagen...
    De CAE 3+ is een fijn ding en als ik mocht kiezen bleef hij netjes in mn rack natuurlijk...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    ik heb nog een klein gat in mn budget. Daar staan de preamp, de akoestische gitaar en de custom te koop. Als 1 van de 3 weg is is ht gat gedicht...
    Hte liefst houdt ik m maar ik kan tijdelijk best zonder...
    Damn... om zo'n reden gaat er echt never nooit niet iets weg bij mij, maar dat zal wel een luxe probleem zijn. Ik zou de fiets wel pakken, no way dat er iets voor in de verkoop zou moeten.

Overigens wel erg veel geld 1400... heb er in totaal al 3 voorbij zien komen voor 1000.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chiel Bekijk bericht
    Damn... om zo'n reden gaat er echt never nooit niet iets weg bij mij, maar dat zal wel een luxe probleem zijn. Ik zou de fiets wel pakken, no way dat er iets voor in de verkoop zou moeten.

.
    Tja. Het komt wel terug allemaal daar ben ik niet bang voor.
    Jammer trouwens dat je de markt even snel voor me verziekt... Voor het bedrag wat je noemt gaat ie nooit weg maar de vraag prijs is idd wat ruim. Er hoeft niet altijd betaald te worden wat er gevraagd wordt. Overal is over te praten...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Denk ook dat 6L6 meer bij jou past... weet wel zeker.
    Als er iemand aanbiedt te ruilen (voor een Mesa 50/50 bijvoorbeeld) lijkt me dat ook zeker iets moois. Maar de Peavey klinkt vooralsnog erg lekker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Tja. Het komt wel terug allemaal daar ben ik niet bang voor.
    Jammer trouwens dat je de markt even snel voor me verziekt... Voor het bedrag wat je noemt gaat ie nooit weg maar de vraag prijs is idd wat ruim. Er hoeft niet altijd betaald te worden wat er gevraagd wordt. Overal is over te praten...
    Als ze voor minder dan 1000 weg gaan ben ik misschien ook nog wel eens bereid er eentje aan te schaffen. Wel een beetje traditie op dit forum hè :P. Vraag me af of ik er mijn sound uit kan halen. Clean twijfel ik zeker niet over, maar OD?

Omdat de G-Major 2 nu in m'n rack zit ben ik voorlopig weer even klaar. Ik zal binnenkort (morgen? misschien zelfs vanavond) foto's maken. En Mark: als ik eraan denk zal ik zelfs de Musicman op de foto zetten.
    Nu eens bedenken en proberen of ik een GCP nodig heb .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Als ze voor minder dan 1000 weg gaan ben ik misschien ook nog wel eens bereid er eentje aan te schaffen. Wel een beetje traditie op dit forum hè :P. Vraag me af of ik er mijn sound uit kan halen. Clean twijfel ik zeker niet over, maar OD?
    Straks klinken jullie allemaal het zelfde, hahahaha.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten