Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 59
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !!!!dennis!!!! Bekijk bericht
    haha oke, k beloof dat ik em nie ga verfen hahaha, maar d´r komt zeker een zwarte single ply 5 gats slagplaat op
    Ik zou het niet doen!
    Uiterlijk is 1 ding, maar klank is een ander. En de klank van een zwarte, 1-laags slagplaat, is een stuk minder helder dan dat van de witte variant, die toch net iets meer 'bite' heeft.
    Drie-laags tortoise kost weliswaar een stuk meer, maar dat geeft wel wat extra 'schwung' aan de 'twang'.

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je voor het echte TOPGELUID, minimaal een zilveren, of zelfs gouden slagplaat zal moeten overwegen?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ik zou het niet doen!
    Uiterlijk is 1 ding, maar klank is een ander. En de klank van een zwarte, 1-laags slagplaat, is een stuk minder helder dan dat van de witte variant, die toch net iets meer 'bite' heeft.
    Drie-laags tortoise kost weliswaar een stuk meer, maar dat geeft wel wat extra 'schwung' aan de 'twang'.

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat je voor het echte TOPGELUID, minimaal een zilveren, of zelfs gouden slagplaat zal moeten overwegen?

dat zal wel, maar van je sustain blijft niks over en het is ook niet true bypass.

Senior Member

Standaard

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat een werkelijk zilveren of gouden (dus niet zilver- of goudkleurig) slagplaat behoorlijk invloed zal hebben op je geluid.

Senior Member

Standaard

dat zal denk ik ook wel... Ook zal er verschil zitten tussen 1 of 3 laags, maar of het ook echt hoorbaar is...

denk het niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    dat zal wel, maar van je sustain blijft niks over en het is ook niet true bypass.
    Klopt helemaal, maar ik vind sustain ook niet heilig, zeker niet bij een tele, die moet het hebben van de kracht van een percussieve aanslag. En nee, het is geen true bypass, maar dat zijn de witte en de zwarte slagplaatjes ook niet.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !!!!dennis!!!! Bekijk bericht
    @ remmiedepemmie:

Ik vind persoonlijk London city erg goede kwaliteit voor je geld!

goed afgewerkt, goede klank.. het is geen fender maar je hebt wel dat lekkere twangy tele geluid.

volgens mij word het merk ook wel meer aangeprezen op dit forum.

Maar de verschillen... t geluid, fender is wat exclusiever, misschien is fender nog net wat beter in afwerking, beter houtkeuze

Ik vind mijn LC behoorlijk goed spelen voor de centen en ik kan absoluut niet klagen over de afwerking maar misschien is de mijne wel 1 van die geluks treffers..?
    zijn er toevallig mensen die mij aan kunnen vullen?
    Dank je!1234567890
    Het is keer op keer weer bewezen dat de meeste ongelukken in het verkeer ontstaan als mannen gedronken hebben. Hun vrouw rijdt dan namelijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Klopt helemaal, maar ik vind sustain ook niet heilig, zeker niet bij een tele, die moet het hebben van de kracht van een percussieve aanslag. En nee, het is geen true bypass, maar dat zijn de witte en de zwarte slagplaatjes ook niet.
    nee sustain is zeker niet alles, maar ik zou ook niet willen dat de tonen gelijk dood vallen.
    Over de witte en zwarte slag platen ben ik minder goed op de hoogte. Ik was in de veronderstelling dat deze wel true bypass waren! Excuus!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    nee sustain is zeker niet alles, maar ik zou ook niet willen dat de tonen gelijk dood vallen.
    Over de witte en zwarte slag platen ben ik minder goed op de hoogte. Ik was in de veronderstelling dat deze wel true bypass waren! Excuus!
    Is niet erg, niet iedereen is zo op de hoogte.

Voor de echte true bypass slagplaten moet je bij Qparts wezen: http://www.qparts.com/

GOLDMEMBER GN FESTIVAL

Senior Member

Standaard

Ik zweer bij dubbele slagplaten, een witte onder op voor de sustain, en dan een zwarte er bovenop zodat ik de witte truly kan bypassen, ik heb het op al mijn gitaren, echt...

Senior Member

Standaard

Ik mis in deze discussie de slagplaten met klankkamers en f-holes , zielig hoor jullie weten niet wat je mist.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten