Je hebt een pm.
Groetjes
Nico
ik vind het zo nutteloos om in een topic te zeggen dat de TS een pm heeft, niet per se op nico hoor, maar ik vind het gewoon nutteloos, we worden er alleen nieuwsgierig van
Super dat je m helpt, maar ik heb t alleen over t feit dat de leveranciers of wie dan ook dat ook even vermelden in t topic. Laat maar t is mn gedachte maar.
oh oke tsja ik heb kennelijk een of ander knopje aangeklikt dat er een apart venster komt dat je een bericht hebt dus ik begreep t niet want ik open mijn berichten dus altijd gelijk.
+1 voor Verelec.
Nico is super om mee te werken! Simpelweg superservice! :-)
Rabobank.nl is geoptimaliseerd voor Firefox. Sterker nog, hij draait daar beter dan in IE (sneller). Overigens draait IE ook gewoon op Linux... IE draait zelfs als plugin binnen MFF3. Het zou de grap van de eeuw zijn als je niet kon internetbankieren met Rabobank.
Blijf me nu, 2 jaar later, nog steeds verbazen over het prijsverschil in 3PDT's tussen EU en US.
Hier 7 euro, bij m'n buddy LongJohnny $3.99.
Je zou denken dat als een winkel ze enigzins ruim inslaat, ze voor 5 euro verkocht kunnen worden.
Ik ben ondertussen ook wel geschrokken van de 'subtielere inflatie' wat betreft andere pedaal-benodigdheden. Behuizingen, voetjes, knoppen. Allemaal 15-25% in prijs gestegen de afgelopen 2 jaar. Mijn salaris niet.
En wee je gebeente als je weer effecten zou gaan maken en je oude prijzen met 20% verhoogt...![]()
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Favorieten/bladwijzers