Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 79
    Senior Member

Standaard

Je hebt een pm.
    Groetjes
    Nico
    Nico

Senior Member

Standaard

ik vind het zo nutteloos om in een topic te zeggen dat de TS een pm heeft, niet per se op nico hoor, maar ik vind het gewoon nutteloos, we worden er alleen nieuwsgierig van

Senior Member

Standaard

Fredjuh,
    De TS stelt een vraag... Een leverancier stuurt een PM omdat wij niet rechtstreeks reclame mogen maken.... Dus....
    Nico

Senior Member

Standaard

Super dat je m helpt, maar ik heb t alleen over t feit dat de leveranciers of wie dan ook dat ook even vermelden in t topic. Laat maar t is mn gedachte maar.

Senior Member

Standaard

Omdat een hoop mensen hun PM niet lezen en het vlaggetje ook niet aan hebben staan. En niet iedereen heeft een email adres in zijn profiel. En dan moet het maar op deze krakkemikkige manier. Had ie een email in zijn profiel dan had je niets geweten
    Nico

Senior Member

Standaard

oh oke tsja ik heb kennelijk een of ander knopje aangeklikt dat er een apart venster komt dat je een bericht hebt dus ik begreep t niet want ik open mijn berichten dus altijd gelijk.

Standaard

+1 voor Verelec.

Nico is super om mee te werken! Simpelweg superservice! :-)

Wink

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoostBaksteen Bekijk bericht
    Dat had ik... maar dat werkt alleen met Internet Explorer, en als je linux draait heb je alleen firefox oid. Dat ging dus niet werken.
    Rabobank.nl is geoptimaliseerd voor Firefox. Sterker nog, hij draait daar beter dan in IE (sneller). Overigens draait IE ook gewoon op Linux... IE draait zelfs als plugin binnen MFF3. Het zou de grap van de eeuw zijn als je niet kon internetbankieren met Rabobank .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Rabobank.nl is geoptimaliseerd voor Firefox. Sterker nog, hij draait daar beter dan in IE (sneller). Overigens draait IE ook gewoon op Linux... IE draait zelfs als plugin binnen MFF3. Het zou de grap van de eeuw zijn als je niet kon internetbankieren met Rabobank .
    In 2005 werkte Rabobank inderdaad erg slecht/niet met Firefox. Eventjes naar de datum van het bericht kijken....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

Blijf me nu, 2 jaar later, nog steeds verbazen over het prijsverschil in 3PDT's tussen EU en US.

Hier 7 euro, bij m'n buddy LongJohnny $3.99.

Je zou denken dat als een winkel ze enigzins ruim inslaat, ze voor 5 euro verkocht kunnen worden.
    Ik ben ondertussen ook wel geschrokken van de 'subtielere inflatie' wat betreft andere pedaal-benodigdheden. Behuizingen, voetjes, knoppen. Allemaal 15-25% in prijs gestegen de afgelopen 2 jaar. Mijn salaris niet.

En wee je gebeente als je weer effecten zou gaan maken en je oude prijzen met 20% verhoogt...
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten