Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 340 van 593 EersteEerste ... 240290330338339340341342350390440 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.391 t/m 3.400 van 5928

Standaard

die haar hier bovenaan mooi zeg!

die bestickerde strat...ja creatief..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guitar GoD Bekijk bericht
    die haar hier bovenaan mooi zeg!

die bestickerde strat...ja creatief..
    haha.. had het niet gedaan als het een echte fender was:P met mooie sunburst kleur en tortoise slagplaat:P

maarja men geld groeit niet op men rug ..dus die heb ik nog niet..

hij staat er eigenlijk voor de decoratie... wnat van zon kijkshop gitaar kan je niet veel verwachten.. ruis enzo.. maarja heeft wel een echt leven gehad:P als, gitaar.. dienblad.. zwaartekracht-test-apparaat.. als meubelstuk ..dusja

Senior Member

Standaard

Nou hij ziet er in ieder geval erg leuk uit.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    Jammer dat de gitaar zelf zo beroerd is, want die stickers maken haar echt geweldig gaaf!
    Veel mensen pleuren stickers op hun gitaren, maar daarmee worden ze niet altijd mooier. Die van jou ziet er echter briljant uit!
    HULDE!!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik zou het geluid van mijn Dan Smith strat niet als vlijmscherp omschrijven maar hij heeft ontegenzeggelijk het meest heldere geluid van alle strats in huis. Dat ligt niet aan de pickups, die zijn redelijk neutraal maar aan de gitaren zelf. Ik ben ben erg op Danny gesteld, een strat zonder fratsen met een seventies logo die beter klinkt dan alles wat 8 jaar daarvoor en daarna geproduceerd zou worden, de reissues uitgezonderd. Het lichte geluid resulteert in veel shimmer en quack maar bovenal een eigen karakter dat haar uniek maakt maar toch helemaal strat.
    Helemaal mee eens. In mijn geval komt daar echter nog het effect bij, dat een vaste brug heeft op het totaalgeluid van de gitaar. Ik heb ooit exact dezelfde strat gehad als back-up en die klonk ook precies hetzelfde.

Overigens klinkt de gitaar perfect als je haar gebruikt i.c.m. een cleane versterker, warm afgesteld en met een beetje reverb....., heerlijk!
    Alleen speel ik zelden clean. En de keren dat ik WEL clean speel, prefereer ik het dikke geluid van de ES 347.

Ik weet het, ik ben een cultuurbarbaar....
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Jammer dat de gitaar zelf zo beroerd is, want die stickers maken haar echt geweldig gaaf!
    Veel mensen pleuren stickers op hun gitaren, maar daarmee worden ze niet altijd mooier. Die van jou ziet er echter briljant uit!
    HULDE!!!!

dat vind ik een alleraardigst compliment, misschien is er nog hoop als ik de electronica ga vervangen zat ik me laatst te bedenken. de hals en dergelijke is verder nog gewoon goed opzich.. hij is nog goed af te stellen en ontstemt niet snel
    maarja ik weet niet of het wat gaat worden.. ik kan hem ook gewoon als decoratie houden en een keer een echte fender op de kop tikken,

misschien dat ik een poll open met.. opknappen of lekker laten staan want in de weg staat ie sowieso niet

Senior Member

Standaard

wat liggen klooien met de fotobewerking in vista, tadaa!

Senior Member

Standaard

Bosje strats,

Van links naar rechts
    '74 strat
    '82 strat
    '82 JV domestic
    '86 57 reissue met een jv neck
    '81 Greco Super Real

Laatst gewijzigd door Pepe; 19 juli 2009 om 20:48

Senior Member

Standaard

heb je je strats nog ingedeeld op andere stemmingen/tunings?
    of is het gewoon 'ik heb zin in een '82er..' en staan ze allemaal in Eb of E ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Bosje strats,

Van links naar rechts
    '74 strat
    '82 strat
    '82 JV domestic
    '86 57 reissue met een jv neck
    '81 Greco Super Real

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Pepe... Waaaaaanzinnig gave collectie!!!! Terecht de Fender kenner van Gitaarnet...

Kleine maar... persoonlijk moet je her en der wat volume - toonknoppen omwisselen om qua kleur te matchen. Maar waarschijnlijk is dit je eigen personal touch.

Nog een vraag?????? Ik heb een ruilvoorstel gehad. Mijn Valley Arts voor een '57 reissue... Is dat een goeie kwaliteit fender? (Helaas een sunburst. Die witte vind ik wel heel gaaf...)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten