die haar hier bovenaan mooi zeg!
die bestickerde strat...ja creatief..
die haar hier bovenaan mooi zeg!
die bestickerde strat...ja creatief..
haha.. had het niet gedaan als het een echte fender was:P met mooie sunburst kleur en tortoise slagplaat:P
maarja men geld groeit niet op men rug ..dus die heb ik nog niet..
hij staat er eigenlijk voor de decoratie... wnat van zon kijkshop gitaar kan je niet veel verwachten.. ruis enzo.. maarja heeft wel een echt leven gehad:P als, gitaar.. dienblad.. zwaartekracht-test-apparaat.. als meubelstuk ..dusja
Nou hij ziet er in ieder geval erg leuk uit.![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Helemaal mee eens. In mijn geval komt daar echter nog het effect bij, dat een vaste brug heeft op het totaalgeluid van de gitaar. Ik heb ooit exact dezelfde strat gehad als back-up en die klonk ook precies hetzelfde.
Overigens klinkt de gitaar perfect als je haar gebruikt i.c.m. een cleane versterker, warm afgesteld en met een beetje reverb....., heerlijk!
Alleen speel ik zelden clean. En de keren dat ik WEL clean speel, prefereer ik het dikke geluid van de ES 347.
Ik weet het, ik ben een cultuurbarbaar....![]()
dat vind ik een alleraardigst compliment, misschien is er nog hoop als ik de electronica ga vervangen zat ik me laatst te bedenken. de hals en dergelijke is verder nog gewoon goed opzich.. hij is nog goed af te stellen en ontstemt niet snel
maarja ik weet niet of het wat gaat worden.. ik kan hem ook gewoon als decoratie houden en een keer een echte fender op de kop tikken,
misschien dat ik een poll open met.. opknappen of lekker laten staan want in de weg staat ie sowieso niet
wat liggen klooien met de fotobewerking in vista, tadaa!
Bosje strats,
Van links naar rechts
'74 strat
'82 strat
'82 JV domestic
'86 57 reissue met een jv neck
'81 Greco Super Real
![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 19 juli 2009 om 20:48
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Pepe... Waaaaaanzinnig gave collectie!!!! Terecht de Fender kenner van Gitaarnet...
Kleine maar... persoonlijk moet je her en der wat volume - toonknoppen omwisselen om qua kleur te matchen. Maar waarschijnlijk is dit je eigen personal touch.
Nog een vraag?????? Ik heb een ruilvoorstel gehad. Mijn Valley Arts voor een '57 reissue... Is dat een goeie kwaliteit fender? (Helaas een sunburst. Die witte vind ik wel heel gaaf...)
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Favorieten/bladwijzers