Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 123

Discussie: Goede gitaarwinkels

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shibby Bekijk bericht
    Inderdaad, Radiobeurs Ga dan naar een echte muziekzaak.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al een soort van gevoel had toen ik erachter kwam dat ze 7,50 vroegen voor normale d'adario snaartjes...
    Maar ik wist niet waar ik ze anders moest halen en ik had geen zin om 8 euro verzendkosten te betalen
    Nu even lekker sparen en dan gewoon bij lordofthestrings bestellen denk

Senior Member

Standaard

In Eindhoven hebben we weinig anders meer dan Feedback.

Verwacht daar geen kennis van produkten. Als je wat vraagt kijken ze op hun computer en lepelen de gegevens op die je zelf ook al overal (on-line) kunt vinden.

Soms zijn ze met spullen relatief goedkoop, maar dat is alleen met populaire spullen die ze groot inkopen en dus scherp inkopen en vervolgens scherp doorverkopen. Daar kan geen concurrent tegenop.

Is iets wat minder gangbaar en hebben ze het wel in het programma, dan is het vaak elders net zo duur of zelfs goedkoper. Hebben ze het (tijdelijk) niet, dan kom je gerust meerdere keren voor niks. "Ja, het is besteld, probeer het volgende week nog eens ..."

D'addario flatwound snaren voor mijn fretloze bas bestel ik tegenwoordig bij www.musicstocks.eu . Ik stoote een paar keer mijn neus bij Feedback en bestelde ze toen noodgedwongen on-line. Ik kreeg ze binnen 2 dagen zonder verzendkosten thuisbezorgd en nog goedkoper ook! Alleen de Martin snaren voor mijn akoestische gitaar koop ik nog bij Feedback omdat ze die wel altijd op voorraad hebben en nergens zo goedkoop.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Bekijk bericht
    guitars and amps

niet normaal man

je komt net binnen bij een juwelier.
    Ze verkopen niets anders dan gitaren en versterkers zelfs geen bassen.

en de zaak is mooi afgewerkt.

Echt klasse
    http://www.guitarsandamps.nl/

ps : post 900
    wauw ziet er goed uit idd, en nog wel in Nijmegen! daar wonen mijn ouders nog. Vreemd genoeg heb ik lang gezocht naar een goede winkel in nijmegen maar kennelijk moet guitarandamps iets doen aan hun google bekendheid want als ik bijvoorbeeld zoek op "gitaren winkel nijmegen" komen ze in de eerste 10 pagina's niet naar voren, en verder dan 10 kijk ik niet...

Voor basgitaren hebben ze een "samenwerkingsverband": Quote: En basgitaren? Sorry ! Basgitaristen mogen altijd langskomen voor een kop koffie (al was het alleen maar vanwege hun gevoel voor humor), maar voor basgitaren moet je wezen bij Bass Matters, de speciaalzaak van collega Paul Sips (om de hoek). unquote
    Laatst gewijzigd door Quasar; 11 juli 2009 om 11:00

Senior Member

Standaard

guitars and amps

Echt klasse
    M'n Radial Headbone komt van daar, supersnel opgestuurd, erg vriendelijke kerels!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Ik heb mijn versterker en gitaar ( LP) gekocht bij Nederlandmuziek in Almere, wel een fijne zaak, goed opgezet lekker veel ruimte en goed advies
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hoe kun je ze ook vertrouwen?
    Ze bloeden een week lang per maand zonder
    dood te gaan. Moet jij eens proberen...

Standaard

ja de meeste muziek winkels zijn een soort 2e hands auto garages.onbetrouwbaar lekker verstopt op gekke plekken.maken vage rekeningen en je weet nooit wat er precies gebeurd is en het is eingelijk altijd
    redelijk tot slecht gedaan.reparaties moeten gewoon bij een goede gitaarbouwer gedaan worden.patrick koopman is gewoon goed en goed geprijsd.
    rikkers daarintegen zijn echt boeven,ik ben uiterst relaxed maar daar ben ik bijna door het lint gegaan ongelovelijk.200 km rijden en dan belazerd worden terwijl er NIETS gebeurd is.De uitspraak van slechte auto garages is gewoon raak bij veel muziekwinkels.het grote nadeel van de grote duitse muziek v&d's is dat ze niets ouds of obscuurs hebben.

Standaard

Erg leesbaar is je bericht niet mesaman...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Daar baal ik van. Ik wilde in deze virtuele wereld zoooooo graag een grote neger zijn. Maar ja, als dat niet mag.

Standaard

The American Guitarstore din ik ook goed. Erg aardig personeel Kai is ook top en hij heeft ook wel van die dingen voor een heel schappelijke prijs staan. Hij gaat dacht ik zelf vaak naar the States en haalt dan wat spul op ofzo. Altijd leuke dingetjes. Voorbeeld; die EVH schoenen, maar ook D-tuna's. Heb ik daar twee gekocht. Hij helpt je ook graag als je iets zoekt waar je neit makkelijk aan kan komen.

Qua reparaties vind ik het ook altijd lastig naar wie toe te gaan. Soms betaal je je scheel maar ook vaak dat de winkel in kwestie het probleem niet verhelpt. Dat irriteert me mateloos. Het is natuurlijk ook zo dat het uurloon te hoog ligt hier maar repareren is tegenwoordig geen lolletje meer.

Verder vind ik Dick Dijkman ook iemand met kennis van zaken. Hij kan veel en is wel een aardige gast ook. Hij is wel prijzig maar vakmanschap kost blijkbaar ook wat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ic3gl0vE Bekijk bericht
    American Guitarstore in Enschede heeft veel cool spul ja en ze zijn nog aardig ook.
    Laatst gewijzigd door Braindead; 12 juli 2009 om 00:12
    " Great minds think alike"

Member

Standaard

guitars and amps

niet normaal man

je komt net binnen bij een juwelier.
    Ze verkopen niets anders dan gitaren en versterkers zelfs geen bassen.

en de zaak is mooi afgewerkt.

Ze brengen je te drinken ( gratis )

High end amps en gitaren en ik kan alleen op mezelf afgaan natuurlijk maar ik heb ze mogen testen zonder vieze blikken eerder met aanmoediging ( zeer zeldzaam )

Het zijn ook echt kenners en vakmannen, ze wisten meteen wat ik wou hoe ik het wou echt straf.

Ik was daar om een meyer amp te testen, de enige winkel die ze verkoopt.

Ik was zo onder de indruk dat ik die gasten nog een mail ga sturen om te zeggen hoe goed ik hun winkel vond.

Echt klasse

ps : post 900

Ik heb net ff gebeld, puur voor info. en echt super vriendelijk aan de telefoon en hij gaat voor mij rond mailen om te kijken of hij voor mij de gitaar kan krijgen en voor hoeveel.
    Toch ff netjes dat hij mij op de hoogte houdt

Standaard

Ik ben vorig jaar voor de allerlaatste keer bij Tonika geweest. Ik vond het sowieso al niets meer sinds ze in het nieuwe pand zitten. Maar goed, ik wilde voor mijn zoon een Korg synthesizer hebben en zij hadden die voor een goede prijs op voorraad. Gebeld of ie in huis was en de reis aanvaard.

Aangekomen in de zaak staan er 2 medewerkers achter de balie en één klant ervoor. Ik vervoeg me aan de balie en zie al snel dat één van de medewerkers me verwachtingsvol aankijkt en dus zeg ik: 'ik kom voor die Korg zus en zo, ik heb er eerder vandaag over gebeld.
    Dan die gast op hoge toon: 'wilt u even wachten, we zijn nog met deze meneer bezig?'

Als ik niet perse die Korg wilde hebben, was ik toen al die rotzaak voor de allerlaatste keer uitgebeend. Wat een botte boeren. Van mij een dikke onvoldoende voor Tonika!
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten