Mja, ik vind hem er gewoon stoer uitzien. Altijd al gevonden en zie het liever dan een black beauty.
Maar je hebt gelijk, een goldtop is veel mooier dan zo'n zwarte.
![]()
it's better to burn out than to fade away
oh ja, zeker. de BB van sykes druipppt van het goud, en die van Macwilliams ook. ja absoluut
niet dus. die van sykes heeft niet eens goud, en die van macW heeft alleen maar versleten hardware. ik bedoel, de blockinleg, ebben toets en multibinding staat veel 'stoerder', toffer, agressiever, dan dat slappe gedoe van de zwarte standard. en dat goud is gewoon te vervangen voor chroom of desnoods zwart
Over smaak valt wel/niet te twisten...............
Wat die zwarte Les Paul Standard betreft, Trent Reznor had op Werchter eenzelfde gitaar. Klik hier voor foto's, deze site is de eerste die ik vond met Google maar er zijn er zeker meer.
Waarom moet jij toch altijd zo arrogant uit de hoek komen zodra mensen een andere mening hebben? Jongens toch.
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
hoezo arrogant? het heeft niks met arrogantie te maken, maar met irritatie; ik erger me eraan dat er zomaar wat wordt geblaat, terwijl dat totaal niet van toepassing is, bv dat goud. als 't was, ik vind multi binding lelijk, ebben niet mooi, en block inleg is pimpy. ok. maar dat van veel te veel goud, slaat, kijkend naar die foto's, want daar is naar gerefereerd, nergens op.
de toon maakt de muziek![]()
Wilde aanvankelijk hier niet op reageren maar struikel er toch elke keer weer over. Uit je post’s maak ik op dat je idd heel veel kennis hebt van de LP maar om nu te zeggen dat je van amper iemand nog iets kunt leren is natuurlijk bull. Ik en vele anderen hier op het forum spelen al decennia op zulke gitaren en een ieder heeft daarin zijn eigen kennis en ervaring opgedaan. Dat jij veel weet heb ik al aangegeven, dat je meer weet dan de meeste forum bezoekers wil er bij mij dan ook nog wel in, maar zoals jij het stelt denk je alles te weten en daar sla die andere plank geheel mis. Je bent nooit te oud om van je mede muzikanten en gitaarbouwers te leren want een ieder heeft wel een ervaring of weetje opgedaan wat zelfs voor jou handig en/of interessant kan zijn. Vind het erg jammer dat je deze toch iet wat arrogante stelling bent toegedaan waarmee je vooral jezelf tekort doet. Hoop dat je nog lang door gaat met gitaar bouwen want vind het fantastische planken die je maakt maar hoop toch dat je je verder iets ingetogener opstelt in de discussies want uiteindelijk hoeveel kennis je ook bezit, jij bent niet degene die bepaalt of die kennis van waarde is voor een ander.
Gitaren zijn geen hobby maar een way of life
op het gebied van de bouw en de interne techniek van een les paul, kan ik maar van weinigen leren.
maar nee, ik bepaal inderdaad niet of de kennis die ik heb van waarde isen toch zal ik doorgaan met het spuien van info, omdat ik het leuk vind info 'uit te delen'.
Favorieten/bladwijzers