Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 156 van 252 EersteEerste ... 56106146154155156157158166206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.551 t/m 1.560 van 2514

Standaard

Thanks, gelukkig heb ik geen foto van de achterkant want dat was nog een zooitje!
    Ik moet nog twee grote adapters kwijt voor de replifex en de midi mate en ik had een aantal losse IEC stekker bestels maar die bleken nog niet al te makkelijk aan te sluiten, de schroefjes duwen het draad steeds weg dus daar zit nog wat werk in.
    Wat wel vreemd is dat dat ik eerder mijn midi mate gewoon met een onespot voedde, en hij heeft eigenlijk AC nodig, wat hij nu wel krijgt via de replifex...
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Netjes Sander! Toch ziet het er een beetje gek uit dat de amp onder zit, vind ik. Voor het gemak en geluid maakt het natuurlijk niets uit, maar ik vind het misschien logischer als de amp bovenin had gezeten :P.
    Mark: eindelijk een CAA cab!! Gz!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    ...en ik had een aantal losse IEC stekker bestels maar die bleken nog niet al te makkelijk aan te sluiten, de schroefjes duwen het draad steeds weg dus daar zit nog wat werk in...
    http://www.n-joymusic.nl/power-kabel...n-p-49042.html <-- the way to go!

Senior Member

Standaard

ik had een aantal losse IEC stekker bestels maar die bleken nog niet al te makkelijk aan te sluiten, de schroefjes duwen het draad steeds weg dus daar zit nog wat werk in.
    Ik heb het koperdraad gewoon in tweeën gesplits, en dat dan om de schroef heen draaien

dus eerst een "Y" maken en dan de beide uiteinden om de schroef heen, en dan weer ronddraaien, zodat de schroef vast komt te zitten in het draad. Daarna makkelijk in de stekker te doen.

Wel effe de uiteinden goed trimmen, om sluiting te voorkomen.
    Laatst gewijzigd door hole; 13 juli 2009 om 13:02

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Ik heb het koperdraad gewoon in tweeën gesplits, en dat dan om de schroef heen draaien

dus eerst een "Y" maken en dan de beide uiteinden om de schroef heen, en dan weer ronddraaien, zodat de schroef vast komt te zitten in het draad. Daarna makkelijk in de stekker te doen.

Wel effe de uiteinden goed trimmen, om sluiting te voorkomen.
    Heb ik geprobeerd, maar die kl*teschroefjes zijn niet mooi plat aan de onderkant waardoor deze het koperdraad weer wegduwen, ik zat nu hier aan te denken om het wat makkelijker te maken:

Standaard

Ah, lees ik helemaal over de post van johannes heen, nou dat wordt dus de oplossing!

Senior Member

Standaard

Heb ik geprobeerd, maar die kl*teschroefjes zijn niet mooi plat aan de onderkant waardoor deze het koperdraad weer wegduwen, ik zat nu hier aan te denken om het wat makkelijker te maken:
    Ik ken het probleem met die IEC male stekkers. De kabeloogjes die jij post, zien er zeer geschikt uit en zijn lekker cheap (jammer dat je er gelijk 100 hebt :P) Gave webwinkel trouwens, dat "Display Electronics".

Senior Member

Standaard

[QUOTE=hole;2087525]..en modulated delays (icm met GM1) /QUOTE]

Voor de modul.delays heb je geen GM erachter nodig hoor. Die kan de Intelli* heel goed zelf maken. Mijn preset op m'n gepensioneerde Intelliverb is nog steeds mooier dan die op de GM/2....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    enige nadeel van die dingen: de wallwart
    Yep.... Vereist een PP AC (of Versa) om er vanaf te komen.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

en ik had een aantal losse IEC stekker bestels maar die bleken nog niet al te makkelijk aan te sluiten, de schroefjes duwen het draad steeds weg dus daar zit nog wat werk in.
    Ja, irritant is dat. Ff shoppen voor andere pluggen. In de betere ijzerwaren/electr. zaken hebben ze stekkers zonder dat probleem, je duwt dan de draadjes in een gat met een schroefje.
    Alexander van Engelen

Standaard

Zijn hier geen rackgebruikers die willen meedoen aan de High-gain Shoot Out?
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=124964
    Liquid_Metal, ik ben zeker wel benieuwd naar de E530

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten