je zou fineline tape kunnen proberen (te koop bij halfords)Oorspronkelijk geplaatst door Kevz0r
je zou fineline tape kunnen proberen (te koop bij halfords)Oorspronkelijk geplaatst door Kevz0r
life sucks and then you die
Alweer een tijdje geleden, maar hier nieuwe foto's!
Hij is nog steeds niet helemaal af maar het begint al ergens op te lijken!
![]()
ola, ziet er heel goed uit.
zelf zou ik niks kunnen doen met een spiegelgitaar wegens te veel reflectie on stage en vooral: zou altijd vuil zijn (en ik zie mezelf 'm niet opboenen voor elk optreden
maar het is wel een looker! great job
Nice job
De spiegel zou niet mijn ding zijn, maar desalniettemin alle respect voor deze bouwprestatie !!
Ik zal het hele topic nog eens doorlezen om er achter te komen waar die onderste rij knoppen voor is - de nieuwsgierigheid is nu wel gewekt....![]()
Haha dat hoor ik vaak dat mensen vragen wat die knopjes precies doen, dat mag je zelf lekker uitzoeken
Ik zit echter wel met een probleem omtrent de elektronica.
Ben vrijwel een beginner met het afmaken van de elektronika, daar komt nog eens bij dat er weinig ruimte is om te solderen e.d.
Ik hou jullie op de hoogte!
Mooi man dat gelakte mahonieIk vind die knoppen achter de brug ook heel cool!
Mooi hoor.En je hebt de spiegel ook nog aardig recht gehouden. Bij mij is het al een beetje een lachspiegel aan het worden.
![]()
Ik ben erg benieuwd naar hoe hij klinkt. Zou je misschien een filmpje op Youtube kunt zetten?
Sommige mensen gaan hun gitaar polieren tot het een spiegel is, anderen hangen er dan gewoon een spiegel op... het resultaat mag er wezen! En nog eens in zekere zin een gedurfd ontwerp ook!
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
Favorieten/bladwijzers