Ik wilde eigenlijk een looper met 3 of 4 loops, maar ik kwam deze tegen op marktplaats, deed een (laag) bod en de verkoper ging tot mijn verrassing akkoord. De BYOC had anders ook niet in een loop gezeten en is inderdaad TB. Ik heb 5 pedalen met een buffer (DML10, DT10, Hot Cake, Vox Wah en MS10). Dat is ook een reden dat ik een looper heb aangeschaft. Als ik puur het cleane geluid van mijn amp wil gebruiken, heb ik geen last van tonesuck en is de kabellengte niet zo lang. Verder vind ik het ideaal om snel te kunnen schakelen tussen clean (met Chorus en Delay), overdrive (met bv. Overdrive Boost en MS10) en lead (met Fuzz en Wah).
Met de positie van de looper op het bord heb ik geen enkel probleem gehad tot dusver. Het schakelt gewoon erg prettig. Als ik de looper vooraan zou zetten, zouden er pedalen op de hoogste verdieping moeten en ik ben bang dat mijn settings dan veranderen tijdens het vervoer. De hoes is eigenlijk iets te laag namelijk.
Thanks! Er heeft ook nog wel wat tijd in gezeten. Vooral het tolexen is toch lastig. Een beetje Trial & Error eigenlijk. Die lijm in spuitbussen is bijvoorbeeld waardeloos!
Dank je. De DML10 is inderdaad super. Eigenlijk is het best grappig. Met heel veel zogenaamde 'boutiquepedalen' heb ik me niet lang kunnen vermaken (T-Rex Reptile, T-Rex Replica, Homebrew Power Screamer, Catalinbread Dirty Little Secret enz.), terwijl mijn veel goedkopere effecten (DML10, MS10, SCH-1 en BYOC Delay) in principe nooit meer weg gaan! Die vind ik allemaal echt te gek en live erg goed bruikbaar.
Favorieten/bladwijzers