Pedaltrain 2
van rechts naar links: Ernie Ball VPJR, Dunlop Cry Baby 535Q, Footswitch, Korg Tuner, MXR Phase 90, Fulltone Choralflange & een Boss DSD-2 en voor de stroom een Pedal Power 2.
Pedaltrain 2
van rechts naar links: Ernie Ball VPJR, Dunlop Cry Baby 535Q, Footswitch, Korg Tuner, MXR Phase 90, Fulltone Choralflange & een Boss DSD-2 en voor de stroom een Pedal Power 2.
Laatst gewijzigd door Jules246; 9 juli 2009 om 21:39
het spul om de kabels heet flex-o-pet of ook wel techflex kabel sleeve genoemd. Er is zelfs al een topic over in dit forum onder de naam Techflex.
Laatst gewijzigd door Guitarleon; 10 juli 2009 om 00:41
Hier even een aantal foto's van mijn pedalboard. Ik ben nog op zoek naar een goede vibe en een goede tremolo. De Xotic staat te koop en gaat dus van mijn bord af. Ik heb de pedalen als volgt ingedeeld:
Loop 1: Boss DT-10
Loop 2: Vox V847 Wah en Fulltone '69
Loop 3: Throbak overdrive boost, Crowther Hot Cake en D_H/Ibanez MS10
Loop 4: D_H/Arion SCH-1 en Ibanez DML10
Loop 5: BYOC Digital Delay
![]()
Te koop aangeboden:
- Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
- SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
- Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
allemachtig!!!
Wat een flatgebouw!!
Komt er ook een trapje bij?!![]()
Vette plank heb je daar dude! En je hebt ook een DML, mijn favoriete delay.Echt supervette dingen zijn dat! Ik heb een 'gewone' DML op mijn plank en nog een DML20 los.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Favorieten/bladwijzers