Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 316 van 622 EersteEerste ... 216266306314315316317318326366416 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.151 t/m 3.160 van 6220

Standaard

Mijn Les Paul, een Epiphone Standard Plain Top Bigsby TR Custom shop... zo een hele mond vol. Verder heb ik hem aangepast met een rollerbridge en Seymour Duncan SH2N en SH4 pickups, zonder pickup-covers.
    Op deze foto komt hij er niet op zijn mooist uit (foto gemaakt met telefoon), onder een paar podiumlampen zie je echt dat de laklaag doorschijnend is en wordt de gitaar bloedrood met houtnerven erin. Ik geef toe, tis wel een vreemde eend in de bite maar ik hou van de klank en bespeelbaarheid van Les Pauls, maar kick weer op het uiterlijk van Gretsch en bigsby's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht

Mijn Les Paul, een Epiphone Standard Plain Top Bigsby TR Custom shop... zo een hele mond vol. Verder heb ik hem aangepast met een rollerbridge en Seymour Duncan SH2N en SH4 pickups, zonder pickup-covers.
    Op deze foto komt hij er niet op zijn mooist uit (foto gemaakt met telefoon), onder een paar podiumlampen zie je echt dat de laklaag doorschijnend is en wordt de gitaar bloedrood met houtnerven erin. Ik geef toe, tis wel een vreemde eend in de bite maar ik hou van de klank en bespeelbaarheid van Les Pauls, maar kick weer op het uiterlijk van Gretsch en bigsby's
    oei hoog strakke plasser gehalte

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hier verschillen de smaken best heel erg zie ik.
    Als je hiermee had meegedaan aan de mooiste van GN, dan
    had je van mij geen punten gehad. Terwijl die andere de voledige
    steun heeft gehad.

Oja!
    Hij hoort niet in dit topic
    ik post 'm hier alleen maar om even te laten zien hoe ik zelf de toch wel iconische tv yellow junior van Gibson beknipoog met een zelfbouw

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jim__ Bekijk bericht

Goede vriend van me heeft exact dezelfde, vette gitaar!! Hij komt hier alleen idd totaal niet tot z'n recht, hij is transparant rood idd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ff vloeken in de kerk
    neen, geen les paul maar wel een zelfbouw die qua kleurstelling enz enigszins (veel) op een LP junior is geïnspireerd ...

Heel mooi. Ik ben een grote fan van de Guttlingitaren. Spijtig dat ze zo exclusief zijn, en dus waarschijnlijk niet voor mijn portemonnee.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Mijn twee Gibsons... een The Paul en een Marauder, allebei uit 1978.
    Misschien niet de "echte" Les Pauls, maar dan toch zeker zeer naaste familie op respectabele leeftijd...

Een the paul uit '78 moet hier ook nog eens komen... Vette gitaren zijn dat. Als ik er ooit een aanschaf dan ook uit dat jaar want dat is mijn geboortejaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Een the paul uit '78 moet hier ook nog eens komen... Vette gitaren zijn dat. Als ik er ooit een aanschaf dan ook uit dat jaar want dat is mijn geboortejaar.
    Zorg er dan wel voor dat de originele T-Top pickups er nog inzitten, want die zijn onverslaanbaar... in combinatie met de walnut body en de ebben toets heeft een The Paul dan toch weer een heel eigen geluid!
    En een eigen feel... het ding leeft gewoon, ik zweer het je... my #1 axe!
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Hij heeft nieuwe pickups gekregen, het overgebleven setje van orpheo.
    Die tripshots is even wennen maar werken GOED
    Moet maar even kijken of ze die ook als linkshandig hebben want deze moesten op de kop omdat ik de knopjes onder wilde hebben..

Eindelijk!

redelijk veelzijdig

Senior Member

Standaard

kwiiiiijjjjjjjjllllllllllllll

Senior Member

Standaard

kan iemand mij misschien uitleggen hoe je zo'n foto van een Les Paul op tuinmeubilair maakt zonder de gitaar te beschadigen ??
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Hoe kun je ze ook vertrouwen?
    Ze bloeden een week lang per maand zonder
    dood te gaan. Moet jij eens proberen...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten