Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 83
    Senior Member

Standaard

Hangt af van de locatie: Legacy heeft alleen een controlroom buiten de opnameruimte.
    Die is wel groot, maar om iedereen te herbergen en dan nog bezoekers toe te laten wordt denk ik lastig.
    Guitarking heeft meer ruimte en daar zijn wat meer bezoekers geen probleem lijkt mij (is aan Guitarking om te beslissen ook uiteraard..)

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Uiteraard is dat aan hun.
    Dit draadje is ook gestart ALS er mogelijkheden zijn tot bezoekers. Het zou wel leuk zijn.

Maar straks moet iemand afhaken omdat zijn chauffeur niet buiten wil wachten?

Senior Member

Standaard

Tja, je kunt ook net doen alsof je iemands chauffeur bent en als bezoeker meekomen . Niet netjes, maarja, ben je nou nederlander of niet (tenminste, is wel iets typisch nederlands volgens mij, dat trekje, dus zou het hier ook niet uitsluiten).

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dat wordt dus kaartjes voor verkoop uitsluitend op naam en legitimeren aan de deur.

Standaard

Het is net als bij de mentos reclame, enkel menen met een amp in hun hand en een zweetband of hun hoofd komen door de security.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Normaal gezien gaat Joris mij brengen, goeie vriend van me (speelt synth in mijn iet of wat bandje), ik denk zeker dat hij zal geïnteresseerd zijn om de opnames te zien gebeuren, maar desnoods geef ik hem 10 euro om zich te gaan bezuipen in het dichtst bijzijnde café .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Normaal gezien gaat Joris mij brengen, goeie vriend van me (speelt synth in mijn iet of wat bandje), ik denk zeker dat hij zal geïnteresseerd zijn om de opnames te zien gebeuren, maar desnoods geef ik hem 10 euro om zich te gaan bezuipen in het dichtst bijzijnde café .
    Hehe, handig als je nog terug moet. Ik ben erg benieuwd naar de meeting/shootout!
    gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimwoud Bekijk bericht
    Hehe, handig als je nog terug moet. Ik ben erg benieuwd naar de meeting/shootout!
    Had ik nog niet aan gedacht dat hij niet veel mag zuipen. Of we moeten het gewoon tot heel erg laat trekken.

Senior Member

Standaard

Heb helaas geen bericht meer gehad van de studio. :-(

Ik kom met m'n spullen vanuit Leiden en kan eventueel één iemand (evt. met spullen) meenemen.

Mijn voorbehoud blijft dat het primair moet gaan om de opnames volgens een strak schema. Ik haak af als het een "iedereen wilt even alles proberen"-meeting wordt. :-)
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Heb helaas geen bericht meer gehad van de studio. :-(

Ik kom met m'n spullen vanuit Leiden en kan eventueel één iemand (evt. met spullen) meenemen.

Mijn voorbehoud blijft dat het primair moet gaan om de opnames volgens een strak schema. Ik haak af als het een "iedereen wilt even alles proberen"-meeting wordt. :-)
    Iedereen mag alles proberen, zolang het maar na het eigenlijke opnemen gebeurt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten