Is die studio ook goed bereikbaar met de trein?
Dit topic gaat over de bezoekers en het maximaal toegestaan aantal daarvan.
Deze is uit overweging van iemand anders gesteld op 10.
Voor de rest zul je je tot het oorspronkelijke topic moeten wenden.
dank!
Amps als de XTC, BadCat, ENGL's e.d. wil je denk ik liever niet over een 1960A met G12T-75's horen.
Als je dan toch aan het vergelijken bent, dan zul je alle amps op dezelfde cab moeten testen.
Meerdere cabs is ook besproken, maar dat neemt te veel tijd in beslag.
Ik ben wel benieuwd hoe de Marshall's klinken over een Bogner/K&E kast met V30's....
Boekel is voor mij om de hoek. Mocht de Shoot Out daar plaatsvinden heb ik wel interesse om te komen kijken.![]()
Dit topic lijkt me wat voorbarig eerlijk gezegd. Ik zou de 'locatie' laten beslissen of er bezoekers mogen komen en hoeveel etc. Kan me voorstellen dat wanneer plek beperkt is de studiohouder liever geen extra toeschouwers heeft. Even wachten met dat lijstje dus.
De lijst van bezoekers word juist nu gemaakt, stel dat er 100 mogelijke bezoekers zijn maar ruimtelijk er slechts plaats is voor 50 dan valt de helft dus af.
Squier02. Wanneer het dus niet bij jou om de hoek is kom je dus niet?
Dan kwalificeer je jezelf bij deze tot potte- kijker en dus niet echt geintereseerd in highgain amps. Laat dan het plekje open voor echt geintereseerden.
Wanneer ben je dan wel een 'geïnteresseerde'? Als je zelf zo'n versterker in je bezit heb? Ik ben benieuwd hoe die versterkers allemaal klinken, zeker met het oog op de toekomst omdat ik overweeg ook een dergelijke versterker aan te schaffen.
Maar als het om 10 plaatsen gaat dan sta ik mijn plaatsje wel af hoor. Ik vroeg me alleen af waar al die geïnteresseerde dan blijven als er nog maar 4 namen op die lijst staan.
Ik heb alleen niet zoveel tijd, vandaar dat boekel goed uit zou komen. Dus dat pottekijker is echt grote onzin.
Favorieten/bladwijzers