Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 42 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 310 van 419
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Begin je nou alweer?!
    Das war nur ein Scherz!!!!

Als ik jou zo hoor, wordt ik ook steeds enthousiaster over de GM2..Alleen ik heb andere prioriteiten.
    Ik wil een 2x12 ipv mijn 1x12's... (en liefst 2x 2x12)...

Ga je nog w/d/w spelen Raoul? Ik weet nog leuke cabjes te koop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    CAJ VCA, maar probeer die maar een te vinden...
    DMC system Mix + heeft ook VCA, zie bovenstaande opmerking.
    Soundsculpture Switchblade kan het ook

Maar da's allemaal andere prijsklasse....misschien toch die Nobels maar eens proberen..Online bestellen in NL bij voorkeur (dan kan hij ook weer terug als het niks is)
    Ga je het wel proberen dan want dan ben ik benieuwd wat je bevindingen zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Das war nur ein Scherz!!!!

Als ik jou zo hoor, wordt ik ook steeds enthousiaster over de GM2..Alleen ik heb andere prioriteiten.
    Ik wil een 2x12 ipv mijn 1x12's... (en liefst 2x 2x12)...

Ga je nog w/d/w spelen Raoul? Ik weet nog leuke cabjes te koop
    Heb je er dan wel een gratis tweede poweramp bij? xD

@Ateng: ik heb in w/d gespeeld en dat klonk héél erg lekker. Alleen het mixen van droog en nat geluid was vervelend. Telkens als ik harder of zachter wilde moest ik de mix aanpassen en heel goed luisteren.
    Met parallel spelen heb je dat niet (alles gaaat evenveel harder) en in serie ook niet.
    Dus: het klonk héél goed, maar was niet praktisch. Ook kun je in w/d(/w) lastig effecten zoals tremolo gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ga je het wel proberen dan want dan ben ik benieuwd wat je bevindingen zijn.
    Ik twijfel nog. In principe heb ik geen Volumeregeling nodig, maar het maakt je rig natuurlijk wel flexibeler.

En ik zit nu flink te gassen op een 2x12 Cab, en helaas groeit het €$€$ mij niet op de rug

Master of Disaster

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Ben jij d'r ook zo eentje :P. Ik had hetzelfde probleem hoor. Maar ik heb uiteindelijk een crybaby gekocht en die moet wel voor me op de grond staan. Van daar naar een volumepedaal kost maar 10cm extra aan kabel en dat hoort niemand. Met GM2 zou het via midi kunnen en da's natuurlijk ook wel makkelijk.
    Jij hebt dus je volumepedaal tussen gitaar en amp/pre-amp zitten, waarmee je dus eigenlijk je gain bepaald en niet zozeer je volume. Om enkel je volume te bepalen moet je pedaal in je loop zitten of na je pre-amp.

Het VCA-gedeelte in de SM+ is een van DE redenen waarom ik er eentje heb. Heb er lang naar gezocht maar toch eentje gevonden op Ebay Italie. Mijn VCA zit onmiddellijk na de preamp en dus voor de fx. Hierdoor werkt die dus als master volume voor mijn volledige setup, kan ik volume swells doen en heb ik de trails van de fx. Werkt prima zo!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Jij hebt dus je volumepedaal tussen gitaar en amp/pre-amp zitten, waarmee je dus eigenlijk je gain bepaald en niet zozeer je volume. Om enkel je volume te bepalen moet je pedaal in je loop zitten of na je pre-amp.

Het VCA-gedeelte in de SM+ is een van DE redenen waarom ik er eentje heb. Heb er lang naar gezocht maar toch eentje gevonden op Ebay Italie. Mijn VCA zit onmiddellijk na de preamp en dus voor de fx. Hierdoor werkt die dus als master volume voor mijn volledige setup, kan ik volume swells doen en heb ik de trails van de fx. Werkt prima zo!
    Op dit moment heb ik helemaal geen volumeregeling. Ik vroeg me al af of een volumepedaal aan het begin van de keten niet gain zou beïnvloeden, maar met bv mijn Boss GT8 chain was dit niet het geval. 'Standaard chain' is ook gitaar->wah->volume->preamp.

Senior Member

Standaard

Heb m vandaag eindelijk binnen... mijn Rane Linemixer

En dus geen ruimte meer voor mijn lade met pedaaltjes en een power conditioner

Nu nog alles aansluiten en mijn soundjes maken.

Master of Disaster

Standaard

Oh, ik wist niet dat jij ook die Advance TA70 hebt. Prima power amp!
    Rack is netjes, ik krijg weer zin om mijn spx90 wer in't rack te schroeven, helaas geen plaats
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

Senior Member

Standaard

Nice Ateng!

Senior Member

Standaard

Netjes hoor! Zodra 'ie helemaal af is wel foto's van het geheel posten hè! (andere topic)

Toch jammer dat je mijn mixer niet hebt overgenomen, want de andere koper ziet er vanaf. Nu heb ik geen kopers en liever verkoop ik in het binnenland. Ik heb nog nooit internationaal verkocht en slechts 1x iets buiten Europa gekocht. Namelijk deze mixer :P.

Nu de koper er vanaf zag ben ik me weer een beetje aan het bedenken. Niet omdat ik dat per sé wil, maar meer uit zelfbescherming. Parallel met een GCX met pedaaltjes klinkt namelijk tóch wel erg cool xD.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten