Ja?
Hmmmm, dat geeft wel weer 'food voor thought'. Zal eens rondkijken!
Wat me vooral opviel was dat de onderkant van een dun, sterk materiaal was gemaakt dat daarnaast ook erg licht was.
Een foto dicht, met de kap erop (tegen bier, zweet en tranen) en eentje open. Pod X3 Live, Boss FV500H eraan gelinkt voor apart volume en wah, en verder een Boss AC3 accoustic simulator en een Brace Audio DWG 1000 draadloze set. Vooral die laatste bevalt erg goed, geen merkbaar dynamiekverlies zowel met akoestische als elektrische gitaren. De kist is overigens een omgebouwde stagemaster 48, met een zelfgemaakt frame erin om de pod en het volumepedaal vast te zetten. Wat kan die oude Mecano-doos soms toch handig zijn :-P
![]()
Mooi gemaakt man! Nooit van gehoord Line6 x3 Live overigens. Bevalt het? Niet te digitaal? (met name dan meerdere effecten gestapeld en drives?)
It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood
Netjes! Binnenkort foto's van mijn definitieve bord inclusief case. Nog even alles op een rijtje:
Zvex FF, Korg tuner, Vox Clyde Mccoy wah, Whammy 4, EVH Phase90, OCD (of Zvex BOR...net waar ik zin in heb), Boss TR2. In de loop: Line6 DL4 en uiteraar de FS van mijn Koch Multitone. Dat alles icm PRS Cu22 en PRS SC......binnenkort een foto met alles erop...
Oh ja nog even inhaken op de Duotec discussie: gewoon bij Conrad bestellen....verreweg het goedkoopst en het spul werkt super!
Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro
Bevalt zeker (is overigens voluit een Line6 Pod X3 live). Zijn hele goede geluiden uit te halen, hangt alleen wel af welke versterkermodellen en effecten je kiest. De een klinkt beter dan de ander, maar gelukkig heb je in het apparaat zoveel keuze uit diverse modellen dat er altijd wat voor je bijzit. Al hadden ze van mij wel het aantal opties mogen verminderen zodat je alleen de nuttige dingen overhoudt. Bij opstapeling van diverse effecten behoudt hij wel goed het geluid, echter hangt dit ook af van welke effecten je kiest. Maar de tubedrives doen het zeker lekker!
Na al dat gelul over klittenband e.d. zal ik toch een keer m'n huidige bordje posten.
Ik wacht nog op het klitteband (Conrad) goede kabel (cordial) en een aantal pluggen. Zodra dat binnen is en ik de bekabeling ververst heb zal ik een mooie voor/na foto plaatsen!
Ik heb net de Diamond Drive van een "post insert" voorzien om m'n Decimator in te prikken zodat hij alleen actief is als de drive aan staat. De drive zit overigens ook in de looper met in loop B een volume potmeter om nagenoeg clean te kunnen gaan...
TODO:
* Volledig beklittenbanden
* Wireless aansluiten
* (nogal gemodde) Cry Baby dichtschroeven + van klittenband voorzien
* Bekabeling vervangen + stroom en signaal apart vastzetten (tie wraps)
* Phase90 vervangen!
* Tuner van stroom voorzien![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar een beetje buigen kan geen kwaad. Ik heb nog wel een 5e rubber voetje liggen om in het onderaan in het midden te plaatsen.
Overigens buigt de mijne wel meer dan normaal omdat ik de voorkant er vanaf heb gehaald en aan de deksel heb bevestigd.
Of een frame van latjes met daarop hardboard of triplex, scheelt gewicht.
Favorieten/bladwijzers