Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 842

Discussie: Over de moderatie

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p Bekijk bericht
    En dat was precies mijn idee toen ik vannacht dat topic opende, terwijl het nog een 'lopend nieuwtje' was (dat ie was overleden was nog niet officieel bevestigd. Dat er dan iemand zo gaat reageren vind ik echt ongelooflijk laag. Nog niet eens zo zeer om het wannabe-modereren, maar vooral om de aard van het topic. Report het topic dan gewoon als je het er niet mee eens bent, maar ga alsjeblief geen reacties zetten in de trant van "zeggen dat ik niet moet reageren is ook zo makkelijk" en "wat doe je nou jankerig". Ongeveer de halve 1e pagina van het topic is vervuild aan die onzin.
    nou nou nou, wat ongelofelijk laag zeg. Als je een dergelijk standaard hebt dat je mijn reacties 'ongelofelijk laag' vind krijg je volgens mij een acute beroerte als je het nieuws aan zet en over een Fritzl of iets dergelijks hoort, dus stel je niet aan. Ik vind het gewoon irritant en ik vond het nodig om dat te melden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    moet er een speciaal topic voor zijn dan?
    Dat was mijn eerste post, vervolgens schiet jij een beetje in de defensie dus zoek het ook even bij jezelf.

PS: als ik wannabe modereer doe ik dat in het rood
    Laatst gewijzigd door Tho; 26 juni 2009 om 11:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten