Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 42 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 419
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Nabrander: ik gebruik ook nog een flanger pedaal (hoewel ik een goede flangerpreset heb gemaakt), een fuzz pedaal (zit niet in de GM-2) en een Boost pedaal (omdat ik die vóór de pre-amp) wil hebben. MIDI-geschakeld via GRX4's zodat ze uit het signaal zijn als ik ze niet gebruik.

Ik gebruik bijna geen compressor maar als ik die nodig zou hebben, zou ik waarschijnlijk die in de GM-2 gebruiken. Ondanks dat ie na de pre-amp zit, vind ik 'm wel oké.
    Ik gebruik op dit moment geen compressor en noise gate, simpelweg omdat ik ze niet heb. Als ik ze wel zou hebben zou ik ze gebruiken maar echt missen doe ik ze niet. Uit de GM zou voldoende zijn. Vooral een noise gate vind ik briljant.

Ik vraag me wel ten zeerste af of ik mijn mixer kwijt kan raken en wat ik er voor zou kunnen vragen. (het is een Rane SM26 met conversieadapter van US->EURO).

Senior Member

Standaard

Al die dingen zijn prima te doen met de GM2 in serie.
    Misschien zelfs handig om, als je MIDI controller het toelaat, 2 expressiepedalen te gebruiken.

De GM-2 kan prima tussen pre- en poweramp. Beter zelfs.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Al die dingen zijn prima te doen met de GM2 in serie.
    Misschien zelfs handig om, als je MIDI controller het toelaat, 2 expressiepedalen te gebruiken.

De GM-2 kan prima tussen pre- en poweramp. Beter zelfs.
    Ik had de GM1 vroeger ook tussen pre- en poweramp en dat werkte erg goed, afgezien van de tonesuck.
    Op dit moment heb ik een Behringer FCB1010 die 2 expressiepedalen heeft. Liefst zou ik voor een Voodoolab GCP gaan (en als ik een GM2 in serie zou hebben met 1 expressiepedaal) omdat de interface daarvan me wat meer aanspreekt (8 CC knoppen, die werken op de FCB niet lekker).
    (Nee, ik ga niet aan de Gordius!)

Ik zal serieus overwegen om dit te verwezenlijken, maar zou betekenen dat ik GM en mixer moet verkopen en een GM2 aanschaffen. In de tijd dat 1 van beide verkocht is kan ik nog geen GM2 kopen dus zal ik een tijd zonder fx moeten spelen. Kan, maar kan ik dat aan? :P

Senior Member

Standaard

Absoluut, het zal zelfs een revelatie worden. Aanleiding gevend tot de levensvraag: heb ik überhaupt effecten nodig? Antwoord: nee. Totdat de GM2 binnenkomt.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Ik ben nu dus ook serieus aan het overwegen om GM+mixer te verkopen. Misschien wordt het eenzelfde verhaal als met de 2e preamp laatst, maar misschien wordt het wel een echte actie.
    Voorlopig hou ik de set want het werkt voldoende. Het is echter wel een stuk makkelijker (kleiner én goedkoper) dan pedalen met een GCX. Kwaliteit?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Behringer maakt leuke dingen, maar ze zijn vaak een stukje minder stevig dan duurdere merken. Ik heb zelf enkel ervaring met een Bass Overdrive en dat ding zuigt heel veel en de kwaliteit is ook maar matig.
    En het belangrijkste: zou zo'n Behringer mixer transparant genoeg zijn? Want als dat niet het geval is, waarom zou je dan een mixer aanschaffen?
    Voor de Alesis geldt uiteraard hetzelfde en ik zou het niet weten. Misschien iemand anders op het forum wel en anders zal je ze moeten testen.
    Ja ik denk dat ik die van Alesis ga uitproberen want moet echt zo snel mogelijk een mixer hebben.
    En anders door sparen voor een CAE ofzo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Ja ik denk dat ik die van Alesis ga uitproberen want moet echt zo snel mogelijk een mixer hebben.
    En anders door sparen voor een CAE ofzo.
    Kunnen we dat niet combineren? Ik vraag me zojuist af of ik makkelijk van mijn mixer af kom. Hij werkt perfect, is supertransparant en zeker geschikt om een W/D/W samen te voegen tot stereo. Vaak gebruikt als rackmixer in gitaarsetup. Ik zal je ff een PM sturen.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 24 juni 2009 om 17:19

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    (Nee, ik ga niet aan de Gordius!)
    ...nog niet nee......

Absoluut, het zal zelfs een revelatie worden. Aanleiding gevend tot de levensvraag: heb ik überhaupt effecten nodig? Antwoord: nee. Totdat de GM2 binnenkomt.
    Alexander, jij bent ook een Gaspirator hoor.

Senior Member

Standaard

:-)

Op mijn lijstje staan nog maar een paar dingen ....

• gitaar van Suhr
    • Faustine Phantom (besteld)
    • Bogner XTC 20th Anniversary (dit jaar toch wel)
    • Dunlop Rack Wah (nah, te duur)
    • Voodoo Lab Pedal Power Versa (misschien)

Mucho dinero ...
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

:-)

Op mijn lijstje staan nog maar een paar dingen ....

• gitaar van Suhr
    • Faustine Phantom (besteld)
    • Bogner XTC 20th Anniversary (dit jaar toch wel)
    • Dunlop Rack Wah (nah, te duur)
    • Voodoo Lab Pedal Power Versa (misschien)

Mucho dinero ...
    Leuk lijstje!!! kan me d'r wel in vinden (behalve die Phantom, ben content met mijn Palmer PDI-03). En een Pedalpower he'k niet nodig...heb een Harley Benton powerplant...ook iets goedkoper

Hmm Suhr gitaar.....GASGASGAS (maar eerst heb ik nog een MusicMan Albert Lee, Sub1 en een JP6 nodig...naast een backup Luke natuurlijk)

Ow, enne.. Rihanna in de playlist
    Laatst gewijzigd door hole; 24 juni 2009 om 22:39

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten