Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 143 van 252 EersteEerste ... 4393133141142143144145153193243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.421 t/m 1.430 van 2514

Standaard

@epica/adzijnrack kwestie:
    Als je als artiest/band zijnde veel geld verdient voor een optreden kan je een VoF (oid) oprichten. Je kan dan spullen op de naam van de band kopen en zo de btw terug krijgen.

Volgensmij hebben Ad en Mark de flightcases op naam van Epica laten maken. Aangezien Ad nu geen band heeft is het voor hem ook onlogisch om zo'n rack thuis te hebben staan (en volgensmij heeft Ad ook nog een Mark IV).

Isaac en Mark (gitaristen van epica) zijn onlangs allebij overgestapt naar V-Empire versterkers (en die klinken ECHT veel beter).

Ik zal wel eens contact met Ad proberen te zoeken hoe het nu precies zit.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

V-empire is vet. Daar speelde Stream of Passion ook op laatst. Klinkt te gek, die ene gitarist had ook nog een Diezel
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Ja dus zo te zien verkoopt hij het ook niet zelf, maar is de apparatuur eigendom van de band.
    En damn wat zijn die v-empire amps lelijk!

Ik lees trouwens net van het dual-lock 3m spul in het pedalboard topic, misschien wel geschikt voor de midi mate.
    Dual Lock is geschikter voor als het vast moet zitten en niet al te vaak los en vast hoeft (het kan wel, maar het zit echt VAST)

Standaard

Okee bedankt voor de tip, maar het is denk ik alsnog handig voor andere kleinigheden in mijn rack.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Okee bedankt voor de tip, maar het is denk ik alsnog handig voor andere kleinigheden in mijn rack.
    Daar heb ik het zelf dus ook voor..mixer, switcher. Harley benton Powerplant (en dat ding weegt flink) zit met 4 strookjes muuuuuuuuuuuuurvast. (en met 3 waarschijnlijk ook wel trouwens)

Standaard

Precies, ik moet nog enkele voedingen tegen de wand kwijt, lijkt me ideaal.
    Is dat spul dubbel of heb je twee strips nodig eigenlijk?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Is dat klitteband of dubbelzijdig tape? Ik heb mijn dingen (adapter bv) namelijk vastgezet met dubbelzijdig tape en dat zit inderdaad helemaal vast. Bij lostrekken gaat zelfs een stuk van de verf van de flightcase mee :P.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    V-empire is vet. Daar speelde Stream of Passion ook op laatst. Klinkt te gek, die ene gitarist had ook nog een Diezel
    Twee Diezels
    Ik had nog even met hem gesproken na de show.
    Een ervan gebruikt hij als monitor/back-up. Een paar maanden geleden had hij een Soldano SLO100, die heeft ie verkocht en daarna deze 2 diezels gekocht. Leuke spulletjes!

Senior Member

Standaard

damn zit net paar filmpjes te kijken van die diezel amps, maar die zijn echt zwaar veelzijdig zeg! Gave dingen! Zlef met zeer vel gain hoeven ze niet metal te klinken. Eigenlijk beetje een tussen weg tussen modern en vintage(?)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

In 't patronaat heb ik geloof ik maar 1 diezel gezien en dat rack. En links V-empire en een cab.
    HERRIE.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten