Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 50 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 493

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    En dan onthouden waar hij ongeveer stond? Of dat markeren en dan op het podium naar je knoppen moeten kijken of hij goed staat?
    Is er geen soundcheck van tevoren?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Is er geen soundcheck van tevoren?
    Nope, alleen een snelle line-check.

Senior Member

Standaard

Heeft er iemand ervaring met de GFS "Classic II" Alnico 2 humbuckers? Voor in een LP?
    De http://store.guitarfetish.com/gfsciial2viw.html

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met de GFS "Classic II" Alnico 2 humbuckers? Voor in een LP?
    De http://store.guitarfetish.com/gfsciial2viw.html
    Niemand? Enfin.. ff advies vragen dan maar. Het is voor een LP, modelletje standaard met "aziatisch" mahogany back wat het ook mag zijn en maple top. Doel is wat betreft hals element toon ala slash en de brug iets meer pit en de gitaar wordt meestal gebruikt bij m'n coverbandje met een repetoire van bluesrock, van jaren 70 "sweet home alabama" tot aan Guns n Roses. Over een Fame chinese DSL marshall imitatie.

Kzat te denken aan GFS "Classic II" Alnico 2 voor als hals en de cruncy pat bij de brug, of kan ik beter iets anders nemen voor het bovenstaande klankdoel?
    Laatst gewijzigd door mrweird; 31 juli 2009 om 16:59

Senior Member

Standaard

Iemand een idee welke retrotrons het meeste in de buurt komen van filtertrons?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Niemand? Enfin.. ff advies vragen dan maar. Het is voor een LP, modelletje standaard met "aziatisch" mahogany back wat het ook mag zijn en maple top. Doel is wat betreft hals element toon ala slash en de brug iets meer pit en de gitaar wordt meestal gebruikt bij m'n coverbandje met een repetoire van bluesrock, van jaren 70 "sweet home alabama" tot aan Guns n Roses. Over een Fame chinese DSL marshall imitatie.

Kzat te denken aan GFS "Classic II" Alnico 2 voor als hals en de cruncy pat bij de brug, of kan ik beter iets anders nemen voor het bovenstaande klankdoel?
    Ik heb ook zo'n soort gitaar als jij omschrijft.
    Bij mij zitten de Crunchy Fat Pat's matched-pair in. 10K in de Neck en 14K in de brug. Ik denk dat jouw Classic II in combinatie met de Fat Pat iets te ielig gaat klinken met die 8K output.

Member

Standaard

Hey, ben hier nieuw op het forum,

Ik heb al een tijdje een pickup op het oog, maar ik kan het niet bestellen door gebrek aan een creditcard.
    Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij GFS? Dan wil ik graag meeliften met de bestelling

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kars- Bekijk bericht
    Hey, ben hier nieuw op het forum,

Ik heb al een tijdje een pickup op het oog, maar ik kan het niet bestellen door gebrek aan een creditcard.
    Is er iemand die binnenkort gaat bestellen bij GFS? Dan wil ik graag meeliften met de bestelling
    Kan ook met paypal, geen creditcard nodig.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saracen Bekijk bericht
    Kan ook met paypal, geen creditcard nodig.
    Dat dacht ik eerst ook, maar als ik de hele betalings procedure doe met paypal, dan moet ik uiteindelijk toch me paypal aan een creditcard koppelen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Ik heb ook zo'n soort gitaar als jij omschrijft.
    Bij mij zitten de Crunchy Fat Pat's matched-pair in. 10K in de Neck en 14K in de brug. Ik denk dat jouw Classic II in combinatie met de Fat Pat iets te ielig gaat klinken met die 8K output.
    Tx, ik heb inmiddels al besteld maar als de combi tegenvalt is het slechts een paar tientjes voor of een andere classic II of 59 paf voor bij de classic II of nog een fat/crunchy pat bij de ander cruncy pat denk ik maar.. Of mischien irongear pickups. http://www.irongear.co.uk/ Schijnt ook leuk te zijn en niet duur. Alleen volgens sommige fora komen ze echter uit de zelfde fabriek ergens in Azie..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten