Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 798 van 1214 EersteEerste ... 298698748788796797798799800808848898 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.971 t/m 7.980 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    zo zwaar is een deurmat toch niet?
    vloerbedekking heeft voor mij ook altijd erg goed gewerkt...!
    Het is waarschijnlijk ook te dik. Ik heb een verhoging gemaakt en met m'n pedalen er op gaat de deksel nu nog net dicht.

Vloerbedekking is misschien ook wel een goed idee, maar het liefst heb ik toch klitte(n)band...

5cm breed heb ik trouwens al wel gevonden, maar 10cm zou ideaal zijn! (minder randjes = minder loslaten)

Senior Member

Standaard

even kleine update:

mijn 2 boardjes, 1tje als ik zin heb om 2 keer op en af te lopen van/naar de auto, de ander een Grab'n Go die ik in m'n tas met Big Band/Jazzcombo partituren en volumepedaal kan gooien..

v.r.n.l.:
    Ed's Custom Shop Crybaby 535q (2x Fasel Inductor + Inductor Switch; red/yellow, auto on/off (voet erop = aan/eraf = uit), blauwe led + True Bypass)
    Korg Pitchblack; geweldige accurate/snelle tuner, en bovendien TB
    Ed's Custom Shop 18v dc convertor; om de 9v van de 1spot om te zetten in 18v voor de wah (oude model 535q), werkt perfect.. zou ook handig zijn als ik m'n OCD en Fulldrive nog had..
    K's 90; RoboCustomFX modded Phase90 met script Mod, KvH-logo en True Bypass
    Ibanez Sonic Distortion SD-9, voorlopig stock, misschien nog een mod voor ..?
    de mighty Dynacomp, deed voor mijn hollowbody toch niet zoveel als ik dacht..
    Arion SCH-1 met D_H True Bypass/Vibe mod; vibe-stand is nog even wennen, maar het is wel lachen af en toe.. enige jammere is dat ik merkbaar volume verlies als ik de Arion aan zet... iemand anders ervaring mee.. ?

Ed's Custom Shop DD-5 mod, hi-cut/analog feel en een FX-loop voor het delay pad..
    Ernie Ball Stereo/Pan Volume: gebruikt om tussen magnetische pickups en Piezo's te balanceren; het pedaal staat achter mijn Arion, maar voor de Boss DD-5, zodat delay trails natuurlijk blijven doorklinken en voor viool-effecten..

ik zal hier voorlopig de 535q voor gebruiken, maar hou m'n ogen open voor een 'smijt'-wah, misschien gewoon de GCB-95(F)/Classic of Original, misschien probeer ik wel eens een Vox.. RMC vind ik voorlopig te duur als smijt-wah (bovendien zou die wah duurder zijn dan alle pedalen op dit boardje bij elkaar..), hoewel ik de Picture wah nog steeds het einde vind..

- TS9dx, misschien te modden voor TB/808
    - RC Boost, geweldige combo met welke overdrive dan ook, of gewoon als 'always on' pedaal, het voegt echt wat 'fijns' aan je geluid toe..
    - Cool Cat trem, heerlijk kabbelend tremolo'tje, True Bypass en metalen jacks
    - Jazzmaster Ultralight channel + fx switch, jammer dat je per effect maar 1 effect kan kiezen, en die enkel aan/uit kan zetten..
    - Hema klokje!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Hele oude quote!

Maar ik ben nog steeds op zoek naar het 'kamerbreed klitteband'. Zo'n deurmat is misschien ook toereikend, maar lijkt me weer onnodig gewicht toevoegen...

Bij Lyt in den US and A hebben ze het, maar daar betaal je naast de $20 voor het klitteband $17.20 voor het verzenden ervan...
    http://www.banzaieffects.com/Velcro-...-pr-26738.html

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    Crap... Waarom heb ik dat niet gezien toen ik 5 weken geleden daar een bestelling plaatste??? De bestelling is vorige week al binnen gekomen, wat toch weer 2 weken sneller is dan mijn vorige bestelling bij Banzai... (jep: 6 weken voor een aantal potmeters, knoppen, jacks en wat ander klein grut)

Banzai: mooie prijzen en mooi assortiment, maar verschrikkelijk traag met leveren...

Enige nadeel van die "Velcro Sheet 100x50cm" is trouwens wel dat hij niet zelfklevend is, maar we komen al in de buurt!

Senior Member

Standaard

Huh???

Sinds wanneer heeft Conrad 50x10cm klittenband??? Ik heb laatst nog heel de winkel ondersteboven gekeerd, maar toen kon ik dit niet vinden...

"KLITTEBANDSLUITING 50X10"

Klittenbandsluitingen pluis

Deze klittenbandsluitingen kunnen op elke gewenste lengte worden afgeknipt. De rug is voorzien van een hoogwaardige lijm.

Senior Member

Standaard

Crap... Waarom heb ik dat niet gezien toen ik 5 weken geleden daar een bestelling plaatste??? De bestelling is vorige week al binnen gekomen, wat toch weer 2 weken sneller is dan mijn vorige bestelling bij Banzai... (jep: 6 weken voor een aantal potmeters, knoppen, jacks en wat ander klein grut)

Banzai: mooie prijzen en mooi assortiment, maar verschrikkelijk traag met leveren...

Enige nadeel van die "Velcro Sheet 100x50cm" is trouwens wel dat hij niet zelfklevend is, maar we komen al in de buurt!
    De levering van Banzai is inderdaad wat onregelmatig, toch waren vrijwel al mijn bestelingen er in een weekje (bank betaling). Ze houden bestellingen soms achter wanneer er backorders zijn waarvan ze verwachten dat ze die snel weer geleverd krijgen. De service van Banzai vind ik wel weer goed, je vragen worden snel beantwoord, je kunt bestellingen (mist niet verzonden) nog aanpassen, kwaliteit van de producten is dik in orde.

Geen zelfklevende achterkant is juist een voordeel. Met de juiste lijm kun je het klitteband vel veel beter vast zetten dan met zelfklevend vel.

Senior Member

Standaard

voor de klittenband zoekers:

Op marktplaats zit iemand die stukjes 3m dual lock verkoopt. 5cm voor 0.20 cent .. verzendkosten = portokosten.

met dat spul zet je alles echt MUURvast. (1 stukje per pedaal is ruim voldoende)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    voor de klittenband zoekers:

Op marktplaats zit iemand die stukjes 3m dual lock verkoopt. 5cm voor 0.20 cent .. verzendkosten = portokosten.

met dat spul zet je alles echt MUURvast. (1 stukje per pedaal is ruim voldoende)
    En voor de luie klittenband zoekers: http://link.marktplaats.nl/247350899 (geen aandelen!)

Voor mij is het overigens niet interessant, omdat dit niet 'compatible' is met traditioneel klittenband en omdat ik graag de hele bodem van klittenband voorzie...

En nu ga ik mijn mond hier houden totdat ik een foto van m'n bord plaats!

Standaard

En voor de luie klittenband zoekers: .........
    Kijk hier eens naar, 15 centimeter breed. Prima spul, houdt mijn GCP, EB & wah prima op z'n plaats.
    Wat zeg ik.... je kan de hele plank optillen door de wah vast te pakken!!
    http://www.jrw-service.be/Webshop/ta...L/Default.aspx
    Gear:
    Amp: Koch Multitone II (100w 2x12")
    Rack: GCX / G-Major / Boss OD-1 / CS-3 / CE-3 / Bad Monkey / Sennheiser EW172
    Pedalboard: Ground Control Pro / EB6166 / Cry Baby Wah
    Guitars: Standard u.s.a. Strat / Tele Deluxe Plus / Yamaha APX-5

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boss Bekijk bericht
    Kijk hier eens naar, 15 centimeter breed. Prima spul, houdt mijn GCP, EB & wah prima op z'n plaats.
    Wat zeg ik.... je kan de hele plank optillen door de wah vast te pakken!!
    http://www.jrw-service.be/Webshop/ta...L/Default.aspx
    Dat vind ik flauw... Ik had beloofd om pas weer iets te posten als ik een foto van mijn bord gemaakt heb...

Nu kopen prijs: EUR 34,70
    Verzending tot Nederland -- EUR 14,00
    Eur 48,70!!!

Ter vergelijking die van Conrad: 2,17 EUR voor 50 x 10cm. Mijn bord is ~50 x 31.5, dus met 3 stroken van 50 x 10cm bedek ik 99% voor Eur 6,51...

Da's een verschil van ruim 42 euro.

Natuurlijk moet ik bij Conrad nog voor 14,- bijbestellen om onder de verzendkosten uit te komen, maar dat moet geen probleem zijn!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten