zou je soms de layout willen sharen?
ik heb interesse om deze preamp te koppelen aan een zeer lage wattage poweramp (self split ECC99)
zou je soms de layout willen sharen?
ik heb interesse om deze preamp te koppelen aan een zeer lage wattage poweramp (self split ECC99)
Ziet er retegaaf uit, volgens mij kan je er een lekkere beukgeluid uit krijgen![]()
Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab
ik bedoel de pcb
Niets meer aan doen! (klinkt helemaal goed!)
Ik wil de pcb er wel op zetten als je wil.. Maar daar moeten nog wat aanpassingen aan gebeuren..
De grote vlakken tussen de banen moeten allemaal nog aan massa gehangen worden..
En de 6,3V voeding voor de buizen moeten nog geaard worden.
Dan moeten de AC ingangen van de voeding voor de heaters ook nog aan massa gelegd worden met een speciale ground wiring.. (2 100 Ohm weerstanden naar massa.. Hoewel ik een trimpot heb gebruikt voor de gemakkelijkheid om af te regelen..)
Ik zal straks eventjes een geupdate schema online zetten..
De pcb file wil ik ook wel online zetten, maar hou dan wel de modificaties van hierboven in het oog!
@nijboer : bedankt!!
zet hem maar online
wat ik ga aanpassen is de grote vlakken er gewoon afhalen
die 2 100R's soldeer ik op een enkele lugjes
dit wordt dan mijn 5e zelfgebouwde tube amp![]()
Sorry maar heb helemaal geen ervaring met PCB file's te exporteren..
Ik heb een ultiboard file die ik je kan zenden..
@Epi: heb je hem al voor het cleane kanaal van je recto geprobeerd?
Als iemand nog tips heeft een PTP versie te maken hoor ik het graag.
gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster
Favorieten/bladwijzers