Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 72 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Kan zonder probleem nog een $100 meer kosten, het is voor jezelf dus wat uitmaken of dit het je waard is. Ofwel je unit binnen de week (met tracking) ofwel wachten totdat die slakken van de douane alle pakketjes ingeklaard hebben en geloof me, dit kan weken duren. Het kan altijd sneller, hangt af hoe lastig ze eventueel doen met die ingeklaarde waarde en zo. Ik weet niet hoeveel geduld je hebt
    Die $100 kunnen er nog wel bij als het dan sneller gaat.
    Geduld is een mooie deugd, maar helaas niet aan mij besteed.
    Waarom is MIDI zo lastig?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    Ik vind het toch ook waard hoor. M'n laatste 2 gitaren waren hier binnen een week van de States (in 6 dagen om precies te zijn), net als m'n pedals. Maar, het moet natuurlijk iets van waarde hebben. Kleinigheden laat ik altijd gewoon met USPS komen, dat steekt niet op een dag/week en die spullen gaan meestal gewoon door de douane.
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

$120 meer dan met USPS Priority Mail. Dus dat zal het worden.
    Betaling zal ook in twee keer gebeuren.
    Waarom is MIDI zo lastig?

Senior Member

Standaard

Wat mij betreft de juiste keuze. Om een idee te geven van de kosten, ik heb in de laatste weken 2 keer iets van $1000 ingeklaarde waarde laten overkomen en ik heb zo rond de 240 euro moeten bijbetalen. Mss nu wel iets minder, dollar staat ietsje lager nu.

Het is mss vroeg, maar alvast veel succes met je Axe!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    Als je geld verdient als water wel. Ik zou wel een week (of een paar) langer wachten, want om nou te zeggen dat ik $100 over heb. En ik ben altijd érg ongeduldig .
    Ik hoop dat alles goed gaat en je veel plezier aan je Axe zult beleven.

Standaard Liquid Foot

Prins Patrick,

Mijn zwager, wonende in de States, wil voor mij de Liquid Foot bestellen maar ik vraag me af of ik geen problemen krijg met de voeding.
    Aangezien jij er al eentje hebt..... Moet ik een andere adapter kopen of is dat niet nodig.

Groeten Edwin

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eddewien3 Bekijk bericht
    Prins Patrick,

Mijn zwager, wonende in de States, wil voor mij de Liquid Foot bestellen maar ik vraag me af of ik geen problemen krijg met de voeding.
    Aangezien jij er al eentje hebt..... Moet ik een andere adapter kopen of is dat niet nodig.

Groeten Edwin
    geen enkel probleem. zolang het maar 9vac is
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Senior Member

Standaard

Prins Patrick,

Groeten Edwin
    Hey Eddewien,
    Kom je nog naar de meeting ? en neem je dan de QSC mee?

Standaard

Ik zal helaas niet op de meeting aanwezig zijn. Ik had een aantal keren aangegeven dat ik mijn ultra wel eens met andere versterkers uit wil proberen maar daar had niemand op gereageerd. Het moet toch ook een beetje van twee kanten komen lijkt me...

En aangezien niets zo veranderlijk is als de mens heb ik mijn QSC op marktplaats te koop gezet en ga ik vanavond mijn ultra samen met een koch twintone uitproberen.

http://link.marktplaats.nl/259356373

Standaard

Ik zal helaas niet op de meeting aanwezig zijn. Ik had een aantal keren aangegeven dat ik mijn ultra wel eens met andere versterkers uit wil proberen maar daar had niemand op gereageerd. Het moet toch ook een beetje van twee kanten komen lijkt me...

En aangezien niets zo veranderlijk is als de mens heb ik mijn QSC op marktplaats te koop gezet en ga ik vanavond mijn ultra samen met een koch twintone uitproberen.

http://link.marktplaats.nl/259356373
    Ik neem een mackie sr350 mee, maar ik kan ook mijn tech21 tm60 meenemen als dat voor jou interessant is. En uiteraard zijn we allemaal benieuwd naar de qsc, tenzij ie dan al verkocht is.

Verder had Hugo eerder aangeboden zijn zelfbouw cab met ingebouwde eindtrap mee te nemen, is het mss toch een idee om die met de axe te checken Hugo? Ik ben er wel benieuwd naar.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten