Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 24 van 72 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 231 t/m 240 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angel Bekijk bericht
    Heren

is het de moeite om voor de Ultra te gaan ipv de standaardversie?
    Zeker weten. Meer processorkracht en dat is, zeker als je met twee amps L/R wil werken, hard nodig. Overigens, ook met één amp en veel effecten is het een must. Ik gebruik een soort van pedalboard setup met veel stompboxes standaard in de patch (die ik al dan niet wil gebruiken) en dan loop je ook snel tegen de limieten op.

Morris

edit: prinspatrick was mij voor ;-)
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Je kan meerdere cabs in een patch stoppen toch?

Wat is het verschil in CPU tussen:
    a). 1 amp met 2 cabs
    b). 2 amps met elk 1 cab
    c). 2 amps met 2 cabs

Aan hoeveel CPU usage moet ik dan denken per case? (gemiddeld gezien ik neem aan dat het per amp / IR verschilt)

Senior Member

Standaard

Dag heren

Ok, dan is het beslist. Nu wachten tot de Ultra terug beschikbaar is in Duitsland, want tweedehands zal hij niet te vinden zijn.
    Waarom is MIDI zo lastig?

Senior Member

Standaard

Ik heb er ééntje, tweedehands, gevonden in de VS. Zijn deze ook gewoon hier te gebruiken, mits andere kabel te gebruiken? Of moet ik intern de adapter gaan verwisselen?

Tweede vraag: Hoe kan ik nu maken dat ik hem met zekerheid aankrijg? Ik wil geen problemen ondervinden dat hij niet aankomt, e.d.

Thx

Standaard

Ik heb er ééntje, tweedehands, gevonden in de VS. Zijn deze ook gewoon hier te gebruiken, mits andere kabel te gebruiken? Of moet ik intern de adapter gaan verwisselen?
    Angelsdeath2001 neem ik aan?

modificatie is volgens mij niet nodig (dacht ik zo van buiten te weten). het toestel doet dat intern zelf.

let wel op voor de invoerrechten! die bedragen gemakkelijk 21-25%

Tweede vraag: Hoe kan ik nu maken dat ik hem met zekerheid aankrijg? Ik wil geen problemen ondervinden dat hij niet aankomt, e.d.
    paypal betalen helpt, maar zeker ben je nooit.
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Senior Member

Standaard

Ik reken op ongeveer 30% aan invoerrechten, maar dan nog blijft het een interessante deal, als alles goed gaat natuurlijk.

Ik heb net van die persoon zijn volledige gegevens verkregen, naam, adres, telefoonnummer, zijn e-baynaam.

Hij vraagt ook om via paypall te betalen. Zijn er nog dingen die ik kan doen om alles goed te laten verlopen?

Standaard

Ik reken op ongeveer 30% aan invoerrechten, maar dan nog blijft het een interessante deal, als alles goed gaat natuurlijk.

Ik heb net van die persoon zijn volledige gegevens verkregen, naam, adres, telefoonnummer, zijn e-baynaam.

Hij vraagt ook om via paypall te betalen. Zijn er nog dingen die ik kan doen om alles goed te laten verlopen?
    Geduld hebben, want de douane kan dat enkele weken achterhouden.

Om dingen sneller laten te gaan raad ik je aan om een document erbij te laten voegen met de som en het betalingsbewijs
    als je het gefixt krijgt, betaal die man dan in 2 schijven (bv. 1500 euro en het resterende bedrag)
    dan laat je enkel het bewijs van 1500 meesturen, dan kan je eventueel wel aan invoerrechten schelen

veel succes!
    Op zoek naar een Midi controller?
    www.voes.be

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prinspatrick Bekijk bericht
    Geduld hebben, want de douane kan dat enkele weken achterhouden.

Om dingen sneller laten te gaan raad ik je aan om een document erbij te laten voegen met de som en het betalingsbewijs
    als je het gefixt krijgt, betaal die man dan in 2 schijven (bv. 1500 euro en het resterende bedrag)
    dan laat je enkel het bewijs van 1500 meesturen, dan kan je eventueel wel aan invoerrechten schelen

veel succes!
    Of met UPS laten versturen (UPS expedited bijvoorbeeld, binnen de week heb je je spullen). Zal je wel wat meer kosten, maar het is het waard. Ik gebruik bijna altijd deze manier van versturen. Inklaring gaat een stuk sneller en ze stellen weinig vragen nr de waarde. Indien mogelijk idd in 2 keer betalen, tenzij je voor de volle pot invoerrechten wil betalen.
    Enige opmerking hieromtrent, je pakket is maar verzekerd voor de aangegeven waarde, dus dat is het risico dat je loopt. Zelf nog nooit problemen gehad echter.
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Of met UPS laten versturen (UPS expedited bijvoorbeeld, binnen de week heb je je spullen). Zal je wel wat meer kosten, maar het is het waard. Ik gebruik bijna altijd deze manier van versturen. Inklaring gaat een stuk sneller en ze stellen weinig vragen nr de waarde. Indien mogelijk idd in 2 keer betalen, tenzij je voor de volle pot invoerrechten wil betalen.
    Enige opmerking hieromtrent, je pakket is maar verzekerd voor de aangegeven waarde, dus dat is het risico dat je loopt. Zelf nog nooit problemen gehad echter.
    De persoon stelt voor, om de transportkosten te drukken om te verzenden via USPS Priority Mail. Zou zo'n $80 kosten.
    Ik zal eens navragen wat het kost om via UPS Expedited te verzenden.

Senior Member

Standaard

De persoon stelt voor, om de transportkosten te drukken om te verzenden via USPS Priority Mail. Zou zo'n $80 kosten.
    Ik zal eens navragen wat het kost om via UPS Expedited te verzenden.
    Kan zonder probleem nog een $100 meer kosten, het is voor jezelf dus wat uitmaken of dit het je waard is. Ofwel je unit binnen de week (met tracking) ofwel wachten totdat die slakken van de douane alle pakketjes ingeklaard hebben en geloof me, dit kan weken duren. Het kan altijd sneller, hangt af hoe lastig ze eventueel doen met die ingeklaarde waarde en zo. Ik weet niet hoeveel geduld je hebt
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten