Aangezien er hier wel meerdere Gibson liefhebbers zijn en ik sinds een week trotse eigenaar ben van men eerste Gibson Les Paul Custom dacht ik dat het wel leuk zou zijn om eens een topic te maken van alle Gibsons op het forum hier
Bij deze :
![]()
Aangezien er hier wel meerdere Gibson liefhebbers zijn en ik sinds een week trotse eigenaar ben van men eerste Gibson Les Paul Custom dacht ik dat het wel leuk zou zijn om eens een topic te maken van alle Gibsons op het forum hier
Bij deze :
![]()
lol!
op de andere ook gespeeld?
hoe bevalt deze?
tmaakt niet uit wat je speelt maar HOE je t speelt
http://www.facebook.com/pages/fractu...9162201?ref=mf
leuk topic![]()
ff fototjes zoeken
edit:
m'n gibson les paul studio alpine white:
en m'n gibson les paul custom black beauty (zitten inmiddels seymour duncan blackouts in maar ik heb daar nog geen goede foto van)
![]()
Ik heb niet zo'n goed gevoel over dit topic. Ik denk dat er straks wel een slot op gaat, niet door mijn gezeur, maar door de mods die vinden dat er al zoveel gibson-topics zijn -post je les paul/flying v/explorer/noem maar op.
mijn Gibson les paul classic Guitar Of The Week #33
![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Daar komen ze:
de bewerkte 2006 wb, de 88 gt plated gold, de '70 custom, de 92 wr en de 2008 wb
Laatst gewijzigd door macwilliams; 7 juni 2009 om 10:41
dan nog even snel mijn gibson ES 335 studio[IMG][/IMG]
Favorieten/bladwijzers