Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 246 van 1797 EersteEerste ... 1461962362442452462472482562963467461246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.451 t/m 2.460 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Dat ding stinkt dus van een kilometer afstand, hoef je geen kenner voor te zijn als je de specs maar in de gaten hebt. Alleen die neck is al een lachertje.

Er is toch al op geboden, waarschijnlijk door de verkoper zelf, die is dus echt bezig met oplichting. 06 erbij die ook verdwijnt lekker goedkoop pre-paid kaartje.

Senior Member

Standaard

Ik heb de verkoopster gemaild en reactie teruggehad en gevraagd hoe ik het kon zien dat het een vervalsing was, want zo stelde ze ze wil niemand oplichten en was tot mijn mail, in de veronderstelling dat het een echte was.

ik houd u allen op de hoogte

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik heb de verkoopster gemaild en reactie teruggehad en gevraagd hoe ik het kon zien dat het een vervalsing was, want zo stelde ze ze wil niemand oplichten en was tot mijn mail, in de veronderstelling dat het een echte was.

ik houd u allen op de hoogte
    Die Antal, van de zwarte Les Paul Custom bedoel je?

rosewood toets (LPC's hebben altijd ebony), scheve diamond-inlay, plaatsing knoppen niet 100%... Over GIBSON FAIL gesproken...

Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Die Antal, van de zwarte Les Paul Custom bedoel je?

rosewood toets (LPC's hebben altijd ebony), scheve diamond-inlay, plaatsing knoppen niet 100%... Over GIBSON FAIL gesproken...

het bovenstaande heb ik ook aan haar doorgegeven

Standaard

ik word@*$%&#@% gek van marktplaats, stuur ik ze een keurig mailtje over en valse gibson en een mogelijke oplichter.
    weigeren ze er iets aan te doen:

Beste Stephan,
    >
    > Hartelijk dank voor uw bericht.
    > Ik begrijp dat u dit vervelend vindt. Marktplaats.nl functioneert echter als een laagdrempelig platform waar iedereen, naast het aanbieden van diensten of overtollige spullen, ongedwongen kan snuffelen tussen al het aanbod. Marktplaats.nl is echter NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke transacties tussen kopers en verkopers. Om die reden kan Marktplaats.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van adverteerders objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen.
    >
    > Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    >
    > Met vriendelijke groet,
    >
    > C

dit baart mij wel wat zorgen.... is het toestaan van illegale activiteiten ook niet illegaal? net zoals piratebay aangeklaagd is?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    ik word@*$%&#@% gek van marktplaats, stuur ik ze een keurig mailtje over en valse gibson en een mogelijke oplichter.
    weigeren ze er iets aan te doen:

Beste Stephan,
    >
    > Hartelijk dank voor uw bericht.
    > Ik begrijp dat u dit vervelend vindt. Marktplaats.nl functioneert echter als een laagdrempelig platform waar iedereen, naast het aanbieden van diensten of overtollige spullen, ongedwongen kan snuffelen tussen al het aanbod. Marktplaats.nl is echter NIET betrokken bij de eventuele daadwerkelijke transacties tussen kopers en verkopers. Om die reden kan Marktplaats.nl dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van adverteerders objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen.
    >
    > Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    >
    > Met vriendelijke groet,
    >
    > C

dit baart mij wel wat zorgen.... is het toestaan van illegale activiteiten ook niet illegaal? net zoals piratebay aangeklaagd is?
    Vraag me dan heel erg af waarvoor dat rapporteer gebeuren dan wél bedoeld is :s

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    inderdaad, ik heb precies hetzelfde gemaild, ik kreeg eerst ook als antwoord at marktplaats niet verantwoordelijk is voor de verkoop van producten en dat ze aan de advertentie niet kunnen zien dat het om een oplichting ging.

ik heb nog aangegeven wat er allemaal aan mankeerde, maar nee hoor.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitfire Bekijk bericht
    inderdaad... Was het bijna 5 uur toen je deze mail kreeg?

Standaard

overigens heb ik m'n twijfels over deze gitaar:

als ik kijk naar de headstock denk ik dat die diamond inlay wat te klein is, net als de trussrodcover. ik weet het niet zeker hoor!

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin..._image=1#photo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Uit een erfenis?? Misschien is hij al langsgekomen maar toch even voor de zekerheid.

er is inmiddels 1500 euro geboden door een koper

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten