Dan kan ie zo bij de WW-band.
Dan kan ie zo bij de WW-band.
waar moet ik dan aan denken?help :s!
http://www.youtube.com/watch?v=FDw9y2zFIF8
maarjah! jullie collecties blijven me verbazen
!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Ja er zit nu zon 200 euro in t "get me something that sounds good"-potje
Ik wil t wel meteen goed doen, dus dat gaat een buizenbak worden... Vind het alleen heel lastig om er een te vinden waarbij ik niet direct de buren van op de stoep heb staan... (Als een knopje tot 10 kan, hou ik m niet op 1)...
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils..." - Louis Hector Berlioz
TE KOOP:
Fender FM210R
Orange Crush 10
Gear:
Gibson Les Paul Standard Faded Tobacco, 50s neck;
Fender Telecaster USA Standard '08 Crimson Red Transparant;
Artesanas 104-B;
Fender FM210R;
Orange Crush 10 ^^
Lolbroekenje ziet gewoon niet zo vaak iemand met 2 precies dezelfde gitaren.
Ik vind ze wel super vet, zit er aan te denken om er een te kopen.
Bevallen ze een beetje? En hoe zit het met de sound?
Laatst nog eentje gespeeld ind Arnhem maar dat was de 3PU versie, die speelde heerlijk maar zag er echt niet uitt
Heb altijd graag gibson willen spelen maar vind de neck te veel 'plakken'.
Mijn Fenders bouw ik eigenlijk altijd wel om met hetere PU's enzo dus ik denk dat ik maar eens over moet stappen, wil nog steeds een iets fellere en vettere sound.
Laatst gewijzigd door Daan_B; 3 juni 2009 om 09:41
Ik vind ze heerlijk spelen. de ene heb ik nieuw gekocht de andere voor een leuk prijsje second hand.
ik zal binnenkort es een filmpje op joetoebe zetten.
zit er aan te denken om er een epiphone flying V bij te kopen, lijkt me wel gezellig. (of heeft iemand nog een gebruikte V te koop?)
misschien ga ik wel Viez Verzamelen
Snel ook eens een foto genomen van men gitaren.
Gibson Les Paul Custom 1985
Epiphone Les Paul Custom 2004
![]()
Laatst gewijzigd door SloeGin; 3 juni 2009 om 10:29
merk je veel verschil tussen de 2? ze lijken namelijk precies op elkaar!
ik heb nou ook Gibson spijkerbroeken, al weken niet gewassen dus ook lekker Vet!![]()
Andere elementen, en als ik goed probeer te kijken (gaat ook zo lekker als schele henkie) is de linker een Gibson en de rechter Epiphone, of heb ik dat nou zo mis?
Edit; En het knopje van de switch is een andere kleur. Dat heeft natuurlijk heel veel invloed op het geluid! *kuch*
Favorieten/bladwijzers