Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Welke amp voor mij?

Aantal stemmers
90. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bogner Ectacy

23 25,56%
  • HOOK Captain 34

31 34,44%
  • Soldano SLO

30 33,33%
  • Rivera Knucklehead

12 13,33%
  • ENGL Steve Morse

8 8,89%
  • ENGL SE

12 13,33%
  • Anders nl: licht je antwoord a.u.b. toe.

8 8,89%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 167

Hybrid View

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik wil nogmaals erop wijzen dat

a: we toen in het highgain -hok stonden
    b: er heel veel trash-zooi om ons heen was
    c: de amp echt niet goed ingesteld stond, omdat er gewoon weinig tijd was.

Ik snap echt niet dat je het clean van de SE 'maar clean' kunt vinden, zeker als je dan bijvoorbeeld de 5150 III, JVM, Hook captain en bogner probeert en sommigen al bejubeld. De engl doet daar totaal niet voor onder vinden Mac en ik, en het is echt niet zo dat we ons met een kluitje het riet in hebben laten sturen.

Senior Member

Standaard

Eigenlijk stond van te voren al vast voor mij dat het geen ENGL zou worden omdat het gewoon mijn ding niet is, en ik vind ze lelijk. Zie ook m'n openingspost.
    Ik wilde de Steve Morse nog een kans geven omdat:
    - ie er nog enigszins beschaafd uitziet
    - ie veel opties heeft (midi, 2 master volumes, 2 schakelbare en programmeerbare FX loops, etc.)
    - ie niet al te duur is
    - Steve Morse een goeie gitarist is.

De SE was 'm sowieso niet geworden, gewoon omdat ik hem lelijk en duur vind.
    No offense Orpheo.

Het clean v.d. SE zal waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met de Steve Morse maar zoals ik al zei, ik heb in 2 minuten geprobeerd er een goeie clean uit te halen wat best gelukt is maar ik vond het niet speciaal.

De HOOK heeft het beste clean wat ik ooit gehoord heb maar de 5150 kan daar best aan tippen vind ik. Ik realiseer me dat ik nu wat discussie uitlok misschien, maar ik vond de 5150 III echt een hele goede versterker, helemaal mijn ding.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Tjah, uiterlijkheden. Ik heb me eroverheen gezet. Ik dacht echt dat ik een marshall man was maar dat was omdat ik verblind was door het uiterlijk. Het is duidelijk dat er voor mij maar een marshall is. Maar dan zal ik in een metul band moeten spelen.

Ik vond de steve morse echt spuug en spuug lelijk. Ik heb ook geen idee wie de beste man is? Hoe dan ook daardoor was ik dus objektief t.o.v de versterker.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Eigenlijk stond van te voren al vast voor mij dat het geen ENGL zou worden omdat het gewoon mijn ding niet is, en ik vind ze lelijk. Zie ook m'n openingspost.
    Ik wilde de Steve Morse nog een kans geven omdat:
    - ie er nog enigszins beschaafd uitziet
    - ie veel opties heeft (midi, 2 master volumes, 2 schakelbare en programmeerbare FX loops, etc.)
    - ie niet al te duur is
    - Steve Morse een goeie gitarist is.

De SE was 'm sowieso niet geworden, gewoon omdat ik hem lelijk en duur vind.
    No offense Orpheo.

Het clean v.d. SE zal waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met de Steve Morse maar zoals ik al zei, ik heb in 2 minuten geprobeerd er een goeie clean uit te halen wat best gelukt is maar ik vond het niet speciaal.

De HOOK heeft het beste clean wat ik ooit gehoord heb maar de 5150 kan daar best aan tippen vind ik. Ik realiseer me dat ik nu wat discussie uitlok misschien, maar ik vond de 5150 III echt een hele goede versterker, helemaal mijn ding.
    Ik snap het hoor, ik wil alleen even aangeven dat het beeld dat sommigen hebben gekregen op de meeting omtrent de SE, niet echt een solide beeld is

maar goed, als jij er helemaal happy mee bent, daar gaat het toch om? Ik zal net zo hard door de kamer jumpen als je een 5150 III hebt, als dat je een HOOK of powerball of triamp van H&K koopt.

Senior Member

Standaard

Een amp testen op een meeting terwijl Pannekoek en TimmU alle twee enorm stonden te blazen met de KK en TR, is geen goed idee.

In tegenstelling tot Lex vond ik wel dat je er op een gegeven moment wel een lekkere rock/hardrock sound indraaide voor mij.
    Ook het clean was dik in orde.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Een amp testen op een meeting terwijl Pannekoek en TimmU alle twee enorm stonden te blazen met de KK en TR, is geen goed idee.

In tegenstelling tot Lex vond ik wel dat je er op een gegeven moment wel een lekkere rock/hardrock sound indraaide voor mij.
    Ook het clean was dik in orde.
    Jij hebt ook wat langer gespeeld dan Lex

maar goed, de Engl valt voor jou af, omdat je 'm lelijk vindt (geweldig droge reden btw )

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten