Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 162 van 241 EersteEerste ... 62112152160161162163164172212 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.611 t/m 1.620 van 2405
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    geen respect voor jouw vuilbekkerij, discussies prima, maar jouw benadering slaat nergens op en wekt irritatie op, hoe oud ben je 16?
    Go cry, emo kid. kom op zeg, jij lust er ook wel pap van (vuilbekkerij) , dus dit is een beetje een jij-bak.
    HERRIE.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    ik kan het niet ontkennen Ik hou er gewoon niet zo van als mensen zo kortzichtig bezig zijn. Zeker niet als het een band betreft die zo ongeveer de scene gevormd heeft. Aangezien dat een scene is waarin een groot deel van de beste gitaristen/muzikanten rondlopen ben ik dan op mijn teentjes getrapt ja
    beste gitaristen/muzikanten?
    Tech 21 Power Engine te koop

Senior Member

Standaard

Ik merk het. Dat is ook logisch en terecht want het slaat ook nergens op. Zijn benadering wekte bij mij irritaties op, en dan vind ik het altijd prettig om er een spiegel van te maken, en stiekum ook mijn gal te spuwen Sowieso: kijk eens naar wat die gozer zegt man: "ESP heeft een super leeg geluid". Maar ik hoop niet dat je er wakker van ligt.
    Dit snap ik niet. Je loopt een potje te schelden en dat wil je nog goedpraten ook? Egbertuss formuleert het ook niet zo netjes, maar heeft wel drie punten: 1. het geluid van ESP gitaren staat hem niet aan en is alleen maar geschikt voor Slayer, waarvan het geluid hem ook niet aanstaat (mij ook niet, en dat heeft niks met metal te maken). 2. Graphics op gitaren kunnen mooi zijn maar dit gaat hem te ver. 3. Die gitaar is onpraktisch omdat-ie zo puntig is.

Smaken verschillen, inderdaad. Jij vindt die Jackson prachtig, iemand anders wil niet dood gevonden worden met een ESP met zeis.

En ik blijf het irritant vinden dat ik eigenlijk supertevreden ben met mijn gitaren. Er zijn gitaren die ik echt nog wel wil hebben, maar voorlopig is dat nergens goed voor.

edit: en waarom kan een band die een hele scene gevormd heeft geen klere-herrie maken? Over kortzichtig gesproken.
    Laatst gewijzigd door FruscianteFan; 2 juni 2009 om 01:02

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Om het even netjes te formuleren:
    SLAAAYYYUUURRR

And you guys suck!!

Senior Member

Standaard

i. Aangezien dat een scene is waarin een groot deel van de beste gitaristen/muzikanten rondlopen ben ik dan op mijn teentjes getrapt ja
    Nou, ik denk niet dat de talenten onder ons voornamelijk in de metal eindigen. Als je er in duikt dan zal het je misschien verbazen hoe complex die countryjongens spelen met die 13th stemmingen en pedalbends getransponeerd naar 6 snaren. En flamenco, klassiek of jazz... hoe breder je horizon wordt hoe meer je gaat zien dat elk gebied zijn eigen talenten heeft.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quicksilver Bekijk bericht

ESP Custom Shop Shinigami

Shinigami = 'God van de dood'

Krijg er echt een strakke plasser van.
    Krijg je er stickertjes bij, van deze zeg maar?

Wat een speelgoed ding zeg. Zou mijn zoontje van 6 wel vet vinden. Dat dan weer wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nou, ik denk niet dat de talenten onder ons voornamelijk in de metal eindigen. Als je er in duikt dan zal het je misschien verbazen hoe complex die countryjongens spelen met die 13th stemmingen en pedalbends getransponeerd naar 6 snaren. En flamenco, klassiek of jazz... hoe breder je horizon wordt hoe meer je gaat zien dat elk gebied zijn eigen talenten heeft.
    oh sure, ik bedoelde 'onder anderen' he.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Zeg hoe oud ben je dit soort taalgebruik is niet de manier om iemand te bejegenen en is min of meer asociaal, smaken verschillen, leer ermee leven en je mening geven ok, maar schelden?
    Het is heel simpel, als mensen gaan beweren dat zekere gitaren "leeg" klinken terwijl een groot tal mensen ESP als een van de meest vooraanstaande merken vind, dan geeft dat je een vrijkaartje om flink uitgescholden te worden. Zo simpel ligt dat. Dat is net als iemand beledigen, sta je dan ineens raar te kijken dat die persoon je een stoot geeft? Ik zelf zie het daarbij ook als blasfemie als je kwaad spreekt over ESP.

Anyway, een gitaar wat ik nog zou willen: Een custom gitaar laten maken bij... ESP!!!!

Dictator

Standaard

Gaan we nu weer gitaren posten en lief doen tegen elkaar?
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane Bekijk bericht
    Het is heel simpel, als mensen gaan beweren dat zekere gitaren "leeg" klinken terwijl een groot tal mensen ESP als een van de meest vooraanstaande merken vind, dan geeft dat je een vrijkaartje om flink uitgescholden te worden. Zo simpel ligt dat. Dat is net als iemand beledigen, sta je dan ineens raar te kijken dat die persoon je een stoot geeft? Ik zelf zie het daarbij ook als blasfemie als je kwaad spreekt over ESP.

Anyway, een gitaar wat ik nog zou willen: Een custom gitaar laten maken bij... ESP!!!!
    nou, dan ben ik niet helemaal met je eens...

@Almar: ok!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten