Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 161 van 241 EersteEerste ... 61111151159160161162163171211 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.601 t/m 1.610 van 2405
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Doe ff normaal...!!! Wat een ongelofelijk belachelijk taalgebruik!!!
    Je gaat het nou toch niet voor Egbertuss opnemen, toch??? Als Egbertuss graag mensen wil beledigen moet hij dat zelf weten, maar laten we dat soort gedrag lekker negeren...

On topic:

Soms denk ik dat dit de lelijkste gitaren zijn die ik ken, en een moment later denk ik weer: "Het heeft ook wel wat -> HEBBEN!!!"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht

Soms denk ik dat dit de lelijkste gitaren zijn die ik ken, en een moment later denk ik weer: "Het heeft ook wel wat -> HEBBEN!!!"

Dat gevoel ken ik ook, maar dan alleen bij de RD Artist.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Anders hou je even je bek dicht mafkees. De een luistert dit, de ander luistert dat. Dat jij te gay bent om naar metal te luisteren is jou probleem.

Hier, nu doe ik hetzelfde als jij. Zie je hoe FUCKING dom dat overkomt? Klotejochie.
    Zeg hoe oud ben je dit soort taalgebruik is niet de manier om iemand te bejegenen en is min of meer asociaal, smaken verschillen, leer ermee leven en je mening geven ok, maar schelden?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Zeg hoe oud ben je dit soort taalgebruik is niet de manier om iemand te bejegenen en is min of meer asociaal, smaken verschillen, leer ermee leven en je mening geven ok, maar schelden?
    nee, spiegelen heet dat. Ik neem het enkel nog een stapje verder. Even kinderachtig en kortzichtig niet? Dat vermeld ik dus ook.
    En met het dikgedrukte sla je de spijker op zijn kop. Een beetje respect dus.

Nu kunnen we weer verder. Ik heb deze gitaar altijd al gewild vanwege zijn specs en looks, maar nu ik hem bespeeld heb wil ik hem nog veel liever:

Laatst gewijzigd door Tho; 2 juni 2009 om 00:03

Senior Member

Standaard

nee, spiegelen heet dat. (ik neem het enkel nog een stapje verder. Even kinderachtig, niet? Dat vermeld ik dus ook)

En met het dikgedrukte sla je de spijker op zijn kop. Een beetje respect dus.
    geen respect voor jouw vuilbekkerij, discussies prima, maar jouw benadering slaat nergens op en wekt irritatie op, hoe oud ben je 16?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    geen respect voor jouw vuilbekkerij, discussies prima, maar jouw benadering slaat nergens op en wekt irritatie op, hoe oud ben je 16?
    Ik merk het. Dat is ook logisch en terecht want het slaat ook nergens op. Zijn benadering wekte bij mij irritaties op, en dan vind ik het altijd prettig om er een spiegel van te maken, en stiekum ook mijn gal te spuwen Sowieso: kijk eens naar wat die gozer zegt man: "ESP heeft een super leeg geluid". Maar ik hoop niet dat je er wakker van ligt.
    Laatst gewijzigd door Tho; 2 juni 2009 om 00:11

Standaard

Aaaah... (+1)²

Alleen die prijs he, voor zo'n mooie witte

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg Bekijk bericht
    Aaaah... (+1)²

Alleen die prijs he, voor zo'n mooie witte
    ja die met witte finish en pinstripes zijn gek genoeg veel duurder! Dit kost in Nederland zo'n 2300 euro...

Senior Member

Standaard

Geen onaardige dingen zeggen over metal, he, want dan wordt Tho boos. Aardige vent verder, hoor, maar als je het over metal hebt, zijn z'n tenen wel erg lang...

Maar die Jackson is wel erg tof. Dat dan weer wel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Geen onaardige dingen zeggen over metal, he, want dan wordt Tho boos. Aardige vent verder, hoor, maar als je het over metal hebt, zijn z'n tenen wel erg lang...
    ik kan het niet ontkennen Ik hou er gewoon niet zo van als mensen zo kortzichtig bezig zijn. Zeker niet als het een band betreft die zo ongeveer de scene gevormd heeft. Aangezien dat een scene is waarin een groot deel van de beste gitaristen/muzikanten rondlopen ben ik dan op mijn teentjes getrapt ja

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten