Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
Ik was begonnne met een LC Comet was zo tevreden dat ik 2 maanden later de Spitfire heb gekocht.
Heb je serieus 2 maanden na aankoop van je eerste gitaar je tweede gitaar gekocht?

Verder vind ik het nu een beetje een jammer topic worden. Zij die zeggen dat London City heel goede gitaren zijn die makkelijk meekunnen met de duurdere concurrenten uit een heel ander prijssegment, die hebben óf geen verstand van gitaren, óf ze willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en horen dus alleen maar wat ze willen horen. Zij die zeggen dat London City heel goede gitaren maakt zolang je er maar rekening mee houdt dat het budgetgitaren zijn die je niet moet vergelijken met het echte werk omdat ze dan logischerwijs toch heel slecht blijken, zijn merkgeil en veel te trots op hun eigen gitaar.

Ik behoor zelf trouwens tot de laatste categorie. Ik wil mezelf niet merkgeil noemen, maar zie in een vergelijking tussen een Fender en een kopie de Fender wel als maatstaf. Neemt niet weg dat ik een gitaar alleen zal kopen als ik er verliefd op ben, en dat heeft niets te maken met het merk.