Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 52
    Senior Member

Standaard

Ik heb zelf ook een LC Comet. Mijn broertje heeft deze nu in gebruik. In vergelijking met mijn gitaren (LP Custom, Gretsch 6120) is het echt wel een instapper en geen topper. Het halsprofiel van de LC vind ik wel super maar voor de rest is het niet veel bijzonders. De recensie in de Gitarist is volgens mij een reclamespot en absoluut niet betrouwbaar.
    Vote for Pedro!

Senior Member

Standaard

tja een recensie is ook een mening van één persoon, maar het wordt inderdaad een beetje verdacht als er twee pagina's verder een advertentie staat van het betreffende geteste model/merk.

Ik ben al lang geleden gestopt met het lezen van dergelijke bladen, want naar mijn mening zijn die bladen merkengeil en is er verstrengeling van belangen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Dat is wel unlikely hoor, voor Chinese begrippen is LC top of the bill, gewoon goed afgewerkte gitaren. Het verschil met een echte zit in het hout, (ik denk niet dat ze daar in China overdreven veel kennis over hebben) en toch vooral de pickup's. En
    Hoho, wacht even, de eigenaar van London City heeft een enorme voorraad goed hout. Een tijdje geleden met de LC dealer hier in Sleeuwijk lopen praten, en die heeft goede contacten met de fabriek en het merk, hij heeft ook 1 van de 15 (?) tribute to death (oid) Telecasters van LC. Maar hij zei ook: ze hebben een naam te zetten, en een hype is nét iets wat ze nodig hebben. Vandaar dat ze zulk goed hout gebruiken.

Ik voor mij vond de over-all afwerken juist 'n beetje tegenvallen. Binnenkort heb ik hopelijk een London City Thinline (uit de eerste serie, het schijnt beter hout te zijn..), en daar ga ik toch zeker de brug van vervangen en de topkam + tuners.
    De basis is daarentegen super.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Hoho, wacht even, de eigenaar van London City heeft een enorme voorraad goed hout. Een tijdje geleden met de LC dealer hier in Sleeuwijk lopen praten, en die heeft goede contacten met de fabriek en het merk, hij heeft ook 1 van de 15 (?) tribute to death (oid) Telecasters van LC. Maar hij zei ook: ze hebben een naam te zetten, en een hype is nét iets wat ze nodig hebben. Vandaar dat ze zulk goed hout gebruiken.

Ik voor mij vond de over-all afwerken juist 'n beetje tegenvallen. Binnenkort heb ik hopelijk een London City Thinline (uit de eerste serie, het schijnt beter hout te zijn..), en daar ga ik toch zeker de brug van vervangen en de topkam + tuners.
    ja en ik heb vanavond nog een gitaarbouwer gesproken, die contacten heeft met diverse muziekwinkels en hij geeft nadrukkelijk aan dat de oudere series van London City beter zijn dan de exemplaren die nu van de band af rollen en dat heeft ermee te maken dat er bezuinigd zou zijn op de grondstoffen.

En over hout is er al vaker gesproken en ik denk dat de houtsoorten en aanlevering ervan, van mindere kwaliteit zijn dan de duurdere merken, zoals oa Fender Gibson etc.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht

Ben stoffers :P?

Heb bij hem ook mijn LC gehaald

Senior Member

Standaard

Hoe is het gezegde ook al weer: iets met een dominee die voor eigen parochie preekt?

Exclamation

Mmmmmmmm,toch effen de Squier Classic Vibe 50 Tele bekijken...

Senior Member

Standaard

Vandaag heerlijk aan het spelen geweest, wat een heerlijke gitaar! Ik ben ruimschoots tevreden!

Thumbs up

Nog veel gitaarplezier ermee!
    Houden hé...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Vandaag heerlijk aan het spelen geweest, wat een heerlijke gitaar! Ik ben ruimschoots tevreden!
    En daar gaat het om,Rock on.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten