Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 58 van 85 EersteEerste ... 848565758596068 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 571 t/m 580 van 842

Discussie: Over de moderatie

Standaard

Als een gebruiker iets tegen een mod zegt doelende de mod en dit betreft kritiek op een specifieke actie van de desbetreffende mod dan dient de desbetreffende gebruiker dat via een PM te doen en mag daar bij alle kleurtjes gebruiken die hij maar leuk vind.

Moderator

Standaard

Nou Mith, bereid je maar vast voor op PM's in alle kleuren van de regenboog

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Maar als een gebruiker iets tegen een mod zegt, doelende op de mod, dient deze dan ook in het rood te tikken?
    Ik snap het idee, maar het lijkt me erg onduidelijk. Kijk, dat rood is omdat we als mod twee petten ophebben, maar als gewone gebruiker is dat niet zo. Nu is het voor iedereen duidelijk dat er een mod in functie iets zegt, met jouw idee raken we de draad kwijt. Vooral omdat lang niet iedereen alle mods uit zij hoofd kent.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Moderator

Music

Mithrandir heeft het prima verwoord: kritiek opde moderatie heeft geen kleur nodig, dat doe je gewoon per PB. Voor persoonlijke vragen PB, voor algemene opmerkingen kun je in dit topic terecht. Simpele procedure.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Olaf zijn aankondiging plus opmerkingen daarover verwijderd, mocht Olaf inderdaad nog met een stapel papierwerk komen dan zien we dat vanzelf hier verschijnen.

Waarom verwijdert? Omdat ik het eigenlijk een beetje onzin vind om van te voren aan te kondigen dat je iets groots gaat posten en er vervolgens niet mee komt, dat lokt enkel nutteloze reacties uit en biedt geen meerwaarde voor dit topic.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Olaf zijn aankondiging plus opmerkingen daarover verwijderd, mocht Olaf inderdaad nog met een stapel papierwerk komen dan zien we dat vanzelf hier verschijnen.

Waarom verwijdert? Omdat ik het eigenlijk een beetje onzin vind om van te voren aan te kondigen dat je iets groots gaat posten en er vervolgens niet mee komt, dat lokt enkel nutteloze reacties uit en biedt geen meerwaarde voor dit topic.
    Heel goed, een vrouw haakt ook af als met iets groots zegt te komen en het is een klein wormpie.

Dat met die kleuren lijkt mij ook niks, ik moet maar is meer geen pb/pm-en (ben dat niet gewend) en wat minder in de openheid pleuren.
    Wat me wel opvalt is dat jullie tegenwoordig wat consequenter zijn en dat is nu net waar het vroeger mis ging.
    Uitzonderingen voor oude leden en niet voor nieuwe dat is niet uit te leggen.
    Dat ik gebanned ben omdat ik door bleef gaan met posten is logisch (dat ik het niet eens ben met waarom die post niet zou kunnen is wat anders).

Senior Member

Standaard

Kaboemba wordt soft

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    Kaboemba wordt soft
    Ssst ik probeer ze om de tuin te leiden

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Verder vroeg ik me het volgende af. Wanneer een mod als mod spreekt, dan typt deze in de kleur rood. Wanneer een mod als persoon spreekt, dan typt deze in de kleur zwart. Dat maakt een wezenlijk verschil. Verschillende mods hebben hier dan ook regelmatig nadrukkelijk een gebruiker op gewezen. Sommige dingen kunnen in het zwart wel gezegd worden, die in het rood niet gezegd kunnen worden en vice versa. Maar als een gebruiker iets tegen een mod zegt, doelende op de mod, dient deze dan ook in het rood te tikken? Eigenlijk zou dat veel duidelijker zijn. Gisteren had ik het daar met mede forumlid en ex-moderator Hoofd over. Zou zouden eventuele onduidelijkheden, berispingen of zelfs erger, bans, vermeden kunnen worden aangezien duidelijk is dat men niet tegen de moderatie in gaat of kritiek heeft op het systeem. Een heikel punt, wat wel eens tot ergernis kan leiden van de gevestigde orde. Dus voortaan maar een strak kleurbeheer aanhouden om eventuele verkeerde interpretaties te mijden?
    Mijn beste,

een strak kleurbeheer zou dé oplossing zijn om een gigantische hoeveelheid heikele puntjes en woordenwisseling tussen de gebruiker en de moderator te voorkomen.Edoch, zou ik willen voorstellen om de gebruiker een lichter kleurtje rood te gebruiken. Wat ook kan, is dat de moderator zijn tekst( die in het rood is gekleurd) te arceren , zodat het nog íetsje duidelijker is.Ik denk dat we hier allemaal bij geholpen zijn , en dat het een stroom aan klachten zou kunnen stoppen.
    HERRIE.

Moderator

Music

Het voorstel is nu door drie mods besproken Timmu, lijkt me genoeg.
    Van commentaar op andere posters in dit topic kun je je onthouden, je bericht is verwijderd.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten