Lekkere custom!
En dat White Pages boek dat daar staat, is dat de moeite waard? Ik zag 't bij mijn vroegere leraar ook al staan, en het trok mijn aandacht. Wat moet dat kosten, en waar te verkrijgen? Amazon geeft een dikke £16 aan.
Lekkere custom!
En dat White Pages boek dat daar staat, is dat de moeite waard? Ik zag 't bij mijn vroegere leraar ook al staan, en het trok mijn aandacht. Wat moet dat kosten, en waar te verkrijgen? Amazon geeft een dikke £16 aan.
Laatst gewijzigd door Manuvdv; 26 mei 2009 om 14:03
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
ik hebn precies diezelfde praxis ritmuller gitaar
alleen dan nog in redelijke staat, hij is ligt gereliced en is een jaar of 8 oud ^^( van m'n vader)
wat grappig is, is dat dezelfde snaren er nog op zitten als toen ik m kochten ik heb m toch vaak bespeeld! de enige verroeste snaar is de dunne e snaar, die heb ik toen destijds vervangen omdat ie brak. raar eigenlijk.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Ik heb ook even een familiefoto gemaakt.
Edit: Vlnr (en dus niet vrnl)
parlour Musical Emporium +-1930
Parlour maker onbekend +- 1900
Aria Pro II TA-50 uit 1983
Maruha FB 800 uit 1975
Maya Les Paul +-1975
Yamaha SG-30 uit 1973
...en last but nog least
Een JohnnyPro uit god weet welke decennium
![]()
Laatst gewijzigd door Troy; 27 mei 2009 om 20:45
Jezus, hoe klinken die oude dingen wel niet?
't Is van links naar rechts.
Wel mooi spul, zitten inderdaad paar ouwe krakers tussen!
ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.
Favorieten/bladwijzers